Gjenforent

 

 

JuHuuu I dag hentet eg hjem bilen min! Selv om eg har kjørt en splitter ny og rå bil siste måneden var det godt å kjøre å hente min! Min bil er jo litt spesiell, eg fikk den jo av mor mi før hun døde så den skal eg ta godt vare på! Spanderte på den splitter nye vinterdekk i høst, nå straks skal den få nye sommerdekk og nå er også hele høyresiden helt ny! Det var søndag 11.februar at brøytebilen var så uheldig å ta med seg hele sida mi…Våknet med et brak den søndagen kan du si…I grunnen så har alt gått smoothie, bortsett fra at eg satt å ventet i 5 dager før leiebil var i orden…Motparten kunne tenkje seg legeerklæring fra meg hvorfor eg ikke kunne kjøre kollektiv mens bilen sto på verksted!?!? Say What, sa du!?? Ble noen mail frem og tilbake før eg plutselig bare kunne kjøre ut til flyplassen å hente meg en bil på Hertz.

 

 

 

 

 

Se her vettu! Begge dørene er nye, speil  + fronten, så eg sendte en kjapp melding til min venninne Nina Babsy som laget bildekor til den da eg fikk bilen, nå forsvant jo en “Vibbedille” og hun laget ny. Den monterte eg på igjen med en gang eg kom hjem i dag 🙂 NÅ er det så god som ny 🙂

Men det må eg si…eg liker bedre å sette meg opp i en bil enn ned…I leiebilen satte eg meg opp…Hmmm vet heller ikke hvor langt eg kjørte på 2.gir på vei hjem før eg skjønte at “Å ja, eg må jo gire….” Det samme ved rundkjøringa…er greit å trø i clutchen….Det var ganske chill å kjøre automat/Hybrid…Men men, eg er nok kjapt på bølgelengde med Kia`n igjen og me kommer til å suse rundt på flere eventyr.

Eg er midt i middagslaginga så nå må eg ut på kjøkkenet igjen!

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg