Glad i Lego?

Designet av Becca Hulme Designs

 

Hele barndommen min og deler av tenårene elsket eg lego, ja eg er fortsatt glad i lego, men langt i fra på samme nivå. Hjemme i barndomshjemmet mitt hadde eg heeele hall`n i huset full av lege! Pappa`n min og eg laget en svær by! Me laget fjell av sånn pappmasje, me hadde veier og alt av bygg som kunne kjøpes i lego – Eg hadde jo samlet i mange år og alt av bursdagpenger gikk rett i lego! Da eg skulle hente ned alt av lego fra høyloftet i huset da min far døde var det bare noe intjevettande som lå igjen…Så ja, det meste av legoen var blitt gitt bort til andre sine barnebarn….så lego`n min var søren meg long gone!!! Vet eg burde gjort noe der og da, men men…Det var jo det eg skulle gi videre til egen barn. Jaja me kjøpte nesten hele serien med Indiana Jones lego til Dib fra han var liten av, men han ble aldri glad i lego på samme måte som eg var…

Mmm tror nesten eg er nødt å strikke meg ei legolue….bare fordi 🙂

 

BUILDING BLOCKS SCARF
Bildet over
2 Lengde

 

Legoteppe kan jo være gøy og det finner du HER INNE!
Dette må jo være det gøyeste teppe å strikke til en entusiast! Enten stor eller liten 🙂

 

 

 

 

Becca Hulme Designs

 

Det er garantert kjekt å strikke plagg som dette, bare fargene alene gjør jo noe med humøret. Alt er selvfølgelig lagret her hos meg og EN dag, ja da burde eg nesten strikket meg et Legoteppe…en dag…Nå er mitt neste håp er at evn barnebarn som måtte komme kan lære seg å elske lego! 🙂

 

BUILDING BLOCKS HAT
Fra str Nyfødt til Voksen Large

Du kan kjøpe hver oppskrifter for seg, men om du skulle ønske både skjerf, lue og teppe,
ja da kan du kjøpe alle 3 samlet HER! Det svarer seg i så fall 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag kjenner eg litt på feriefølelsen! I hodet mitt så bare later eg som om at alt der ute er stengt, først da får eg feriefølelsen. Eller, bare det at Dib er hjemme gir jo feriefølelse i seg selv. Min plan for i dag da eg la meg i natt var å stå opp, våkne (Det holder eg på med ennå), ta meg en dusj, på med koseklær og såååå skulle eg perle. Nå ser det der i mot ut som eg må raide kjøkkenet først…men men, må man så må man. Eg har også handlet inn det eg trenger til Verdens Beste Chiligryte for det SKAL eg lage en av dagene! Det er som en svær bombe i magen, men det er likevel mat eg tåler for det er jo faktisk bare grønnsaker, åååå du milde det er så skamdigg! Det må jo være genialt å ha med seg ut skitur om du er så heldig! Ha med på en god boks og digg inn i sola 🙂 Mulig du har sjans for litt medfart i skiløypa når bønnene begynner å jobbe *flirer* Anbefaler å teste ut den gryta altså!

Tror bare eg må få fart på dagen før den forsvinner uten at eg får perlet 🙂

 

 

KOS DEG MASSE!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg