Glad i Mønsterstrikk?

Designet av bunnymuff – Mona Zillah

 

Det å strikke masse mønster med flere farger på tynne pinner er ikkje for alle, det vet eg, men det er så kjekt!!
Det kan være dillet, men fy søren det blir fint. Uttrykket skaper du ved bruk av farger. Du kan kjøre på med store kontraster og gjøre plagget veldig synlig, eller, du kan strikke ton-i-ton å gjøre samme mønsteret veldig delikat 🙂

 

MORNING SKY
Bildet over

 

 

 

 

 

Designet av bunnymuff – Mona Zillah

 

Disse fargene syns eg veldig flotte sammen!

 

STELLAR PARALLAX
Lue og Votter

 

 

 

 

 

Designet av bunnymuff – Mona Zillah

 

Eller? Hvorfor ikkje?
Denne kan jo faktisk bo i en riktig så fin sofakrok 🙂

 

PHILIP & MEREDITH
Ca 30 cm høy

 

 

 

 

 

Designet av bunnymuff – Mona Zillah

 

Her kan du tydelig se hvordan uttrykket endre seg kun ved bruk av farger.

 

UNBOUND MITTS

 

 

 

 

 

Designet av bunnymuff – Mona Zillah

 

Neida, selvfølgelig slipper ikkje juletreet unna! Her har du også muligheten til å strikke de
lekreste kulene om du bare velger “riktig” garn og farger 🙂

 

SWATCH BAUBLES
6,5 cm i dia
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Amanda Berry

 

Hvis du over hodet ikkje er glad i verken mye mønster eller mye farger,
ja da strikker du deg bare en Lama – Ikkje verre enn det ser du 🙂

 

ANDY THE LLAMA
14 cm høy
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Våkna 05.10 i morges eg….etter ca 3 t søvn. Sto opp og la meg på sofaen og sov til nesten halv 10.
I kveld så legger eg meg på sofaen. Da blir det forhåpentligvis sammenhengende søvn 🙂

Så ja, eg sitter her å surrer ennå, burde for lengs vært i sving her hjemme med den daglige “Rydding og stellinga”, men eg er dypt ned i kopp nr 2 med kaffi så alt få bare vente. Vet ikkje helt hvor eg skal starte for eg har et strikketøy som også bare må gå i revers! Så kjedelig, men men, bedre det enn å strikke noe man ikkje kan bruke. Vurderer også å rydde spisebordet og heller hente frem perlene igjen, eller de står jo rett der da, men noe må ryddes først. Er ferdig med et Alvehus, nesten ferdig med nr 2, de 2 andre ballongene eg har kledd inn vurderer eg å bare ha som de er 🙂 Får sjå, lite/dårlig søvn evner ikkje til mye kreativitet kan du si *prøver å le*

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg