Glad i Ugler? -Store størrelser

Designet av Claire Slade

 

Eg tror egentlig at de aller fleste er svake for ugler, ja i det meste hvor den måtte befinne seg! Opp gjennom har det kommet mye strikkedesign med ugler, ja alt du kan tenke deg fakisk! Du kan jo bare lage deg en kopp kaffi eller 5 og begynner å scrolle Her Inne 🙂

Anyway, ugler eller ei, dette er virkelig en lekker topp som vil kunne passe de aller fleste, det er jo noe me liker.
En kortermet topp er kanskje akkurat det du trenger fremover, ja for ofte kan det bli for varm
med lange ermer i ull under dunjakka 🙂

 

 

 

Designet av Claire Slade

 

Men! Det som er veldig fint med denne er at den strikkes Top/Down så det er bare å strikke lange ermer om det er det du fortrekker. Garnet som er brukt er tynt merino, sånn ich 400m/100 gr – En delikat topp kan du si 🙂

 

OWLNESS SWEATER
Bildene over
Str fra 84 cm til 172 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

 

Jaja….det ble tidlig opp i dag også…halv 8 veltet eg meg ut fra dynene…Ble 6 t, noe som nesten er full søvnpott, men eg kunne garantert sovet 6 t til…ZzzZzz…Men, i dag sto eg opp for min egen del, skal nemlig endelig komme meg til frisøren! Sist gang var faktisk i mai, så du kan jo tenke deg til hvordan dette hodet ser ut!! Ikkje sant! Sånn er der, langvarig forkjølelse satte en stopper for det kan du si + flere uker med Herpesutbrudd som også satte seg i hodet…Nå må eg bare. Når frisøren spurte når det passet svarte eg at ingen dager passer, det var bedre eg bare fikk en tid så kunne eg heller bare innrette meg. SÅ da skal eg inn til Stavanger og prøve å slappe av kl 12 🙂 Det skal bli sååå digg, mye er gjort når håret er på plass….Viktig å føle seg vel uansett hvordan dagene er.

Er litt irritert, eller…veldig irritert i grunnen…I går ettermiddag var eg innom apoteket for å hente ny antibiotikakur og salve til tommelen og så kjørte eg til Amira på middag. Vel, da eg kom ut dit og skulle finne frem antibiotikaen
å få den i meg…Hmm…i posen lå det kun en krem…Eg tok bare posen fra han på apoteket og stappen den rett i bag`n. Passe pizt da ja…Ringte å spurte hvorfor…“Den hadde han glemt!” Dvs nå si at eg må innom apoteket igjen før eg kjører til byen, for etterpå skal eg jo til mor mi og rekker derfor ikkje apoteket etterpå….Er det NOE eg ikkje orker disse dagene så er det alt sånn som er unødvendig, ja som å ta en extra tur på apoteket fordi “noen” glemmer noe…*Litt sur ja*

I går fikk eg i det minste noen timer på Hobbyrommet, prøvde å koble ut etter beste evne – Kjenner at eg gleder meg til i kwell for da skal eg prøve å gjenta det. I går ble det flere søte Maskemarkører og i dag skal det komme noe dubbeditter i posten og eg håper det er de eg trenger NÅ som kommer!

 

 

HA EN FIN DAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Denne kunne jeg lett tenkt meg,både med halvlang og lang arm. Og i litt andre farger.

Siste innlegg