GLATTBARBERT!?? -Eller…?

Reklame | Grønnestad Hårklinikk & Frisør

 

Det er jo smak og behag som med så mye annet, men altså.
når eg sitter å klør/stryker meg selv i ….

 

 

 

…nakken er eg ikkje i TVIIIL om at eg valgte riktig i dag! Ahaaa det er bare sååå digg ♥ Selv om eg elsker at krøllene er i et salig kaos er det veldig fint og ryddig med en “renskåret” nakke 🙂 Problemet med håret her
i nakken var at det var ikkje langt nok til å bli surret nok rundt en papiljott for å få krøller, ergo ble det struttende hår som var lite medgjørlig – Nå ble det helt
clean, og siden eg har mer enn nok hår
å ta av merket eg ikkje noe særlig på fyldigheten heller.

Nå er det litt over 1 år siden eg ga vekk alt håret mitt, ja det var en ganske så heftig hårklipp kan du si, eg har ikkje angret et sekund! Selv om eg var glad i det lange flotte håret mitt føler eg meg så mye mer hjemme med alle krøllene 🙂 Ja hvis det var forståelig? Tror ikkje det er så mange med friskt og godt hår tenker så mye på det? Eg har litt den innstillingen: “Jaja, det er bare hår, det vokser ut igjen” – Det gjelder f.eks å prøve nye ting med håret, går det galt så er det ikkje så farlig 🙂 Men, tenk om det ALDRI vokste ut igjen?? Ikkje sant! Mange opplever akkurat det og derfor er det viktig at me som HAR hår, kanskje t.o.m for mye hår tenker på det når me skal klippe seg. For å donere hår trenger du “bare” gi bort min. 25 cm – Da vil noen kunne får seg en flott parykk av ekte hår. Er dette noen du har tenkt på? Har muligheten til? Du kan lese deg opp inne hos Apollo Hårsenter, og du?
Det er ikkje farlig for det vokser jo ut igjen ♥

Her i Stavanger er Grønnestad Hårklinikk & Frisør en salong du kan kontakte om du enten vil donere hår eller ønsker hjelp ved hårtap, eller + alle andre behandling du ønsker for håret ditt.

 

 

 

 

Disse 2 hjelper meg med å holde styr på kaoset, og begge 2 er like herlige. Brukes både i tørt og vått hår 🙂 Sammen med mye annet digg finner du i N E T T B U T I K K E N 😀

 

 

 

 

Nå skal eg ta kwell i go`stolen og bare stryke meg selv i nakken!
Digg, skikkelig digg!

Før eg dalte ned her i go`stolen smelte eg 2 Julekrydder(BRØD)kaker i ovnen, de skal i frysere og gis bort før jul, så nok en gang dufter det magisk jul her i heimen ♥ Må nok en tur inn på Hobbyrommet før eg legger meg,
for det er en del dill som skal gjøres ferdig 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Du er tøff altså. Sprekt var det.
      Jeg går på cellegift og i går merket jeg at håret begynte å falle av.
      Det er tøft det også, men jeg vet jo at det kommer tilbake.
      Og det kan bli spennende. Kanskje får jeg krøller. 😅😅

      1. Vet om et par stykker som fikk krøller etter behandling <3 Klart det er tøft når håret forsvinner, det er jo mye å si for hvem man føler seg som, men som du sier så kommer det jo tilbake, men dog <3 Håper du får en fin jul og at formen er oppegående slik at du får koset deg <3

        1. Takk for gode ønsker Vibbedille.
          Og armbåndet ditt bruker jeg hver dag. 🥰👍🏼

    2. Beundre alle som gir vekk hår til gode formål. Eg har selv gått gjennom cellegift og mista alt hår, så vet hvordan det er å sitte der skalla. Det var vinter og en måtte ha lue på inne. Nå er håret tilbake og gla er eg for det, selv om det ikke ble krøller😂Ha en fin kveld i go’stolen

Siste innlegg