GOD HELG + En Go`bit

 

Den kjekkeste måten å avslutte helgehandelen på er å svinge innom MesterGrønn 🙂 Elsker å meske meg
i bøttene med 3 for 2 🙂 Blir mye blomster ut av 3 buketter, spesielt når en av de er Solsikker 🙂 Kunne ikkje gå forbi disse altså, Solsikker er jo bare helt magiske! Snakk om å lyse opp hele rommet! Ikkje sant? Noen fordeler har eg virkleig fått etter at eg stumper røyket! haha Kjøpte vel tobakk for nærmere 1000 kr til hver helg….!!
Så 250 kr i blomster hver fredag er jo bare peanøtter, men akk så mye kjekkere 🙂

 

 

 

 

Siden Solsikkene er noe ruvende ble de 2 andre bukettene en type miniroser av en eller annen type 🙂 Ble som et stor smil på bordet! Var ute på handel alene i dag og det regna og regna, ble ganske våt før eg kom meg hjem!
Eg kastet meg på hjul i halv 12 tiden og har i grunnen akkurat satt meg ned —> Sliten!! Inni mellom har eg rydde og ordnet, var ute å kjørte 2 ganger til før eg hang opp bilnøklene og siste gangen eg kom hjem hadde visst nok Ali kjøpt en ny bil!! Jepp, en bil, bare sånn! Nei nei ikkje lekebil, en ordentlig bil! Jepp, sånn kan også skje på en fredag. Akkurat nå vet eg ikkje hva type bil det er , men den står ute på parkeringen hehe
Får ta en titt på den i morgen tenker eg 🙂

Anyway, det er fredagkwell og tid for for KOS! Siste turen ut var ned på posten å hentet en pakke! Kjole til meg! JuHuuu Så nå koser eg meg vettu! Kjole til under kneet, med hette og kengurulomme i sånn collagestoff – deilig 🙂

 

 

 

Designet av All Knit Up Designs

 

Siden farger er så gøy tenkte eg å friste deg med dette! Her har du seriøst muligheten til å kvitte deg med ALT av resten som du måtte ha 🙂 Ååå smilet kommer til å gå helt rundt hvis eg har på meg et sjal som dette 🙂
Skikkelig digg!

 

HAPPY SCRAPPY SHAWL
Bildet over
190 cm X 53 cm

 

Her kan du f.eks meske deg med alt du har
av tynt sokkergarn i mest mulig farger!

 

 

 

 

Nå er det beina høyt mens eg syr det eg skulle gjøre ferdig i dag! Det er visst eg ikkje sovner da! Inni mellom ALT eg har gjort i dag har eg også laget taco, eller dvs, eg startet på middagen og Amira avsluttet mens eg kjørt Dib til en avtalen han hadde 🙂 Så ja, men deilig taco i magen kan jo egentlig kwellen bare bli bedre?

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei skikkelig sliten Vibbedille 🙂

4 kommentarer
      1. HAHA Ja, ikkje sant!? Han var VEL impuls der for ikkje visste eg at me skulle kjøpe bil hehe Men når eg kom hjem for 3.gang i plaskregn orket eg ikkje går ned 3 etg en gang til 🙂 Har myyyst på den fra vinduet og det positive er at den ser stor ut, det liker eg da 🙂

    1. Hadde nok sjekka hva slags bil Ali har kjøpt, selv om det regner. Den er sikkert fin😊
      Kos deg med taco😊

Siste innlegg