~ GOD MORGEN ~

 

Harfsfjorden ligger speilblank og sola er allerede oppe å smiler, 16 grader kl 07 er helt nydelig, endelig kan eg skyve terrassedøra helt opp når eg står opp uten å få frostskader! Værmessig blir dette en flott dag, er noen år siden Tananger Dagene OG været har vært samkjørte 🙂 Det har mye å si for en dag som dette, ingen tvil om det 🙂

 

 

 

 

Eg har ikkje sånn kjempeforventninger til meg og mitt på markedet, men det er gøy å bli med, spesielt når været klaffer. Betingelsen for at eg skulle bli med var været, ja for eg sa jo i utgangspunktet nei i år,
meeen ga etter til slutt.

 

 

 

 

T.o.m havet ligger speilblankt så da blir det også bra for “Ta Sjansen” inne i havna! Kan ikkje tenke meg at badetempen er noe å skryte av, men Tananger folka er tøffe så det går nok suverent 🙂 Så ja, bor du i nærheten og trenger litt sommerstemning? Vel, da vet du hvor du må 🙂

Nå må eg få i meg litt mat, kle meg og komme meg ned til havna. Etter på er det hjem å dumpe tingene, pakke litt og dra til Amira. Der har me planlagt kinamat og Avatar 🙂 I morgen er det opp og ut på langtur med Ine 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg