God Morgen Black Week

 

Ser ut for at dagen sånn værmessig blir ganske så bra da! Stjerneklart med et snev av måne kl 8 når eg stavret meg på beina 😀 Har legetime litt over 10 så derfor er eg opp å surrer så tidlig, muligens eg benytter anledningen til å fikse et par småting samtidig, får se. Har planer om å starte litt hjemme også så eg kan ikkje surre rundt for lenge…Håper virkelig ikkje det blir sånn 1 times venting hos legen…sukk...Hadde en tanke om å få i hus ingredienser til bakingen, men så måtte eg minne meg selv på at det fortsatt ikkje er 1.des før neste torsdag så det kan eg gjøre over helgen. Selv om eg ikkje er en person som stresser så må eg ta meg i det når eg ser folk annonserer at julebaksten er i boks! Helt ærlig? Eg skjønner ikkje helt hvorfor? Så ei som var ferdig med alt 14.nov…Men ok, eg er voksne nok til å skjønne at man er forskjellig…selv blir eg ferdig med ca alt annet før 1.des og så koser eg meg stille og rolig med baking og nissing hele desember – Garantert noen som syns det også er rart Ho Ho Ho Eg må bare klaske meg litt i bakhodet og si dagens dato høyt slik at stressegenet ikkje blir trigget *ler*

Eneste eg kjenner litt på er at alt til Årets Julekos her på bloggen ikkje er på plass…Men, det ordner seg nok sikkert det også. Eg er sent ut, noe eg vanligvis ikkje er, men så er det heldigvis ikkje hvert år man mister sin mor og har et hus å rydde og ordne med. Midt opp i dette har eg jo samtidig styr med å komme i mål til Strikkefestivalen som var i oktober – Kjenner at det skal smake godt med et nytt år, så håper eg me alle bare seiler gjennom 2023 fullstendig problemfritt 🙂 

Anyway! Det er BlackWeek og før Strikkefestivalen hadde eg en plan! Det eg tjente der skulle brukes til noe me trengte hehe I går endelig kom det i hus, Amira kom hit rett fra jobb og ble utover kwellen til alt var på plass….

Ta-Taaaa:

 

 

 

Nå mangler eg bare en ny Go`stol så kan eg igjen sitte litt i stua på kweldene å se på Tv 🙂 Kan jo lgge til at med en Sonos planke blir jo hele lydopplevelsen en NY opplevelse! Nice! Ali sto bare å gliste og tenke på Fotball VM hehe Eneste eg må kjøpenår eg er ute i dag er en extra list til plankeledingen, var ikkje plass til den i lista me hadde fra før 🙂 Fikk også mitt eget Allente abbo så nå er det litt sånn bay-bay Altiboks. Dette blir bra! Noen ganger er BlackWeek riktig så gøy! For den som har greie på det så er dette en Samsung 65″ Neo QLed Tv ferdig kalibrert og er virkelig en drøm å både se og høre på:) Kjøpt OG betalt av undertegnede på Elkjøp of course 🙂 

Men nå må eg komme meg kjapt i dusjen før eg kaster meg på hjul!

 

 

 

HA EN FLOTTERS DAG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

11 kommentarer
      1. Har ikkje peiling eg heller, så der er me 2, men eg elsker at eg kan logge meg på mobilen og at ting bare skjer. For ikkje å nevne den fine/gode lyden som gjør at eg kan fyre opp for fulle mugger 🙂 Blir bra å se litt skrekk på dette tv 😀

    1. Å stort tv e’ digg. Tenke du komme til å kose deg med den men håpe du får deg en go’stol og fortjene det du👍🏻

      1. Kanskje eg ikkje trenger endre styrke på brillene på ei stund hehe Var kun 10″ opp i størrelsen, kunne tenkt meg 75″ og var veldig i tvil, men da hadde det omtrent fullt opp hele veggen 🙂 Men LYDEN, åååå den er bra den – Endleig kan eg f.eks ha musikk på fullt uten at det skriker 🙂 Helt herlig!

    2. Artig med planker som skremmer livskiten av en når en sitter i fred og ro alene med sine egne tanker, min snakker noen ganger til meg på nederlandsk, det liker jeg, men jeg er ikke så god på urdu, kan mest bare banneord.. så det har jeg skjønt, planken banner ikke til meg 😜

        1. Klart den snakker. Visste ikke det når jeg kjøpte den, nå blander den seg borti alt mulig. Frekt altså. Men liker den godt når den spiller musikk eller film, jævla god lyd.

          1. Har du koblet den til Google Home eller noe?
            Me har sånn Google Home greier og noen ganger får eg frysninger når eg er innom Jr sitt rom…Da blir eg ofte “tilsnakket”! Skvetter som fy!

            Her for et stund siden ryddet eg på plass i skapene hos Jr, henvendet meg da til Google…”Kan du hjelpe meg?” “Dessverre, men jeg kan anbefale Garderobespesialisten” Ellers takk svart eg – “Ok, da kan jeg være en moralsk støttespiller” svart Google – Eller Siri da…OMG! Litt sånn morsomt 🙂 Sier eg “God Morgen Google” Får eg svart tilbake om været 🙂 Greit sånn sett, men planken? Nei den snakker ikkje til meg hehe

            1. Den er sikkert koblet til sånt noe, men det har den gjort selv, for jeg har ikke peiling. Jeg vil bare ha musikk liksom..

Siste innlegg