Gode Førjuls Tips!

 

Det er en god stund siden eg begynte å ha daglige juletanker…! Det pleier vel å starte litt sånn på forsommeren
og så baller det bare på seg, noterer flittig bakom øret hele tiden før eg ender opp med et hav av huskelapper!!
Mulig du kjenner deg igjen på området??

Skulle jo tro me var en kjempefamilie eg skulle organisere for, men eg har mine ting eg bare må ha. Hvis eg skal komme på alt etter at eg har hentet frem julepyntet, vel…da kan det fort bli for sent. Dessuten elsker å dille
og dalle, pakke inn og gjøre det lille ekstra + eg gir jo bort en gode del frem mot jul også.

 

 

 

 

Eg har en greie for cellofan…sukk…alt blir sååå mye bedre når det pakkes inn i det, ja enten om du vil bruke ark eller poser. (Anbefaler å kjøpe blank cellofan på rull hos Europris- BILLIG!) La meg så kanskje starte med å si at ikkje kjøp sånn 10 pk med cellofanposer som diverse butikker selger…det blir fort veldig dyrt, men det er enkelt
å plukke med seg, eg vet...Selv kommer eg ingen vei med kun 10 poser og skal eg ha flere pakker,
vel DA begynner det å bli veldig dyrt syns eg…

De siste årene nå har eg bestilt alt av cellofanposer fra CONGRAT`s, å nei, ingen reklame kun en anbefaling.
Alt er kjøpt og betalt av meg selv. Her får du cellofanposer (og annen innpakking o.l) i mange størrelse. Alt selges
i pakninger på 100 stk, er det for mye? Shop sammen med ei venninne eller noe og så er det bare å dele + at du har muligens for noen år fremover. Vet jo aldri når du trenger en cellofanpose, sant??

 

 

 

 

DISSE!!! Oj Oj...Fikk en pakke med påfyll i dag…Over 2 kg! *ler* Hadde en del fra før, men nå trooor eg at eg har ca alle størrelsene…*fniser* Vær obs på at de selges både med og uten limkant. Begge deler er supert, men det kommer an på hva du skal pakke inn, om du f.eks skal snurpe posene
og knyte med sløyfe trenger du ikkje de med limkant.

 

 

 

 

“Litt” cellofan beregnet kun på jul er jo også et must *kremt* Dette er for det meste emballasje eg har shoppet HER hos Aliexpress 🙂 Har aldri blitt skuffet og det er nydelige priser! Skal du shopper her i fra er det smart å starte nå selv om alt eg har shoppet i år virkelig har kommet kjapt hjem i postkassen – Max 3 uker faktisk!

 

 

 

 

I dag skal eg begynne å pakke mesteparten av det som skal bli med på Solamessen, of course i cellofan ♥ Når eg får alt det som er ferdig ut av Hobbyrommet kan eg kanskje klare å svinge Hula Hoops`n her inne *ler* Neida, men da kan eg se over hva eg har og evn mangler og på den måten få litt ro i sjela! Etter på det igjen skal eg sette meg ned å nyte fredagskwellen og garantert komme opp med noe mer eg kan lage 🙂 Juletrærene i innlegget skal bli med på messa og kommer muligens i bloggen her etter den.

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG FREDAG

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg