Godt å vite…selv i dag

Designet av Rachel Kurihara

 

Et omslagsplagg er jo som regel alltid standar i en baby/barnegarderobe, men har du noen ganger strikket en til deg selv? Ikkje eg heller, litt rart på en måte for det er jo egentlig ganske så fint! Eg har brukt det mye da, ja selv som ungdom. I kunstløpen var det helt vanlig å bruke en jakke som dette over treningskjolene under oppvarming 🙂 Altså er dette absolutt en lekker og kledelig jakke til å snører rundt seg over sommerkjolen
om det blir litt kjøling på grillfesten ♥

 

 

 

Designet av Rachel Kurihara

 

Denne jakketoppen er strikket i Manos Del Uruguay Milo – Garantert et nydelig garn: Merino og Lin ♥
Må jo være perfekt til sommerbruk. Eller, hva syns du?

 

 

DESERT BLOOM TOP
Bildene over
Str fra 79 cm til 162 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Du vet jo at eg holder på å styre med å få gang på det fiiine Hobbyrommet mitt? (Ja eg vet det blir bra til slutt).
Har begynt å dra frem litt inne på Garderoberommet ved siden av Garnrommet hvor eg har en del hobbystash i Kallaxhyllene…Der ligger også prosjektmappene mine fra studietiden…Sukk…De har samme effekt som fotoalbum (Du husker de? Stive bøker for å lime inn bildene i…Jajaja, det var tider det...). Ikkje sant, der ble eg sittende å bla, studere tegningene og prosjektene mine, ble påminnet hvordan eg jobbet med de enkelte prosjektene…ja du vet...Gode Minner, ikkje minst drømmene og ønskene eg hadde for fremtiden…
Eg var 28 år, mamma til Amira 3 år og nyutdannet med tusen planer planer!

Da var det faktisk litt EXTRA godt å lese noen av kommentarene til lærerene mine som ligger sammen med vitnemålet mitt i dag (Bildet over) Selv om ALT egentlig gitt rett til helvete bare 2 år etter at eg fikk vitnemålet er det godt å se at eg fortsatt er like glad i å være kreativ. Når det gjelder både strikking og hobby generelt blir me ALDRI utlært så den siste setningen tar meg absolutt på kornet:

“Hennes styrke er likevel trangen etter stadig å utvikle seg”.

 

 

 

LAG DEG EN
FLOTT KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg