Gøyale Puter – Gratis Oppskrifter

Designet av Yarnspirations Design Studio

 

Kjenner mange som kunne gått i fistel for et par av disse putene, ja for de var jo stilige!? Selv om eg syns det meste er kult og gøy hadde eg vel ikkje akkurat satt disse putene i sofaen i stua, men ja, eg kunne fint hatt noen ute på terrassen 🙂 Hadde me der i mot hatt ei kjellerstue hvor ungdommen oppholdt seg kunne det fort blitt en gjeng med Emoji i sofakroken 🙂

Her har du muligheten til å snappe med deg gratis oppskrift på 3 varianter, men tenkt på hvor mange gule emoji det finnes?? JØSS! HER kan du få en oversikt på hva som finnes av alternativer og da er et jo bare å finne heklenåla, trylle litt og vips så har du din egen emoji pute! Hekkan dette kan fort blir veldig kjekt!

Personlig kan eg veldig godt anbefale RUBIN og SAFIR til puter, spesielt om det er fare for at putene f.eks kan bli involvert i intense putekriger! *ler*. Ingenting av det eg har heklet eller strikket i Safir har noen sinne blitt utslitt, fordelen med Rubin er jo at det er superwash og kan kastes rett i vaskemaskinen 🙂 Fordeler med det meste 🙂

Designet av Yarnspirations Design Studio

 

Dette kan jo også bli skikkelig kjekke gaver, julegaver f.eks! Joda det er heldigvis lenge til jul, men om du skal strikke/hekle de fleste gavene må du jo snart sette i gang 🙂

 

 

EMOJI PILLOWS
Bildene over 35,5 cm i dia

 

 

* * * *

Vettu ka?? Det er allerede Påskaften og eg har neeesten ikkje strikket ennå!! Eg som virkelig skulle bruke påsken på å komme noe mer ajour på prosjektene mine! Er det ikkje det ene, ja så er det det andre!! Har som regel gode planer når eg sitter her om morningen som nå, men så popper det opp litt sånne uforusette ting og eg må gang på gang løsrive meg fra strikkepinnene, blir bare surring av sånt! Du husker den der øde hytta på fjellet eg snakket om for en stund siden? Ja ikkje sant, skulle hatt meg noen dager på den – DET hadde eg hatt godt av! Hvis om atte eg skulle vinne i Lotto i kwell(!?!?!) da blir det hytte på fjellet! Å nei, eg har ikkje kjøpt Lotto, det er noe eg aldri gjør, men kanskje noen eg kjenner vinner og som deler med seg! hehe Leste i går at de hadde etterlyst en Lottovinner fra onsdag….Han vant 89 millioner!?!? “Hva gjør man egentlig med så mye penger??”
(“Flytter hytta hjem igjen!” *Ref Lottoreklamen!*) *ler* Hekkan! Hvis eg hadde vunnet sååå mye penger,
ja DA var det mange som hadde blitt glade.

Tror eg skal starte dagen med å rekke opp noe av det lille eg har strikket på første sokk og så tenke ut noe annet 🙂 Ble ikkje heeelt som bilde eg ser for meg, men til slutt så blir det nok det 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EI
FIN PÅSKEAFTEN

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg