Granny + Påske = Lam

Designet av Linda Morris Tomlin

 

Det er som eg alltid har sagt; Granny kan brukes til alt, eller; Du kan lage alt av noen Grannylapper, rart eg elsker det? Selv om det første eg tenkte på var Gremlings, ble eg ganske betatt likevel ♥ Det er jo snart påske så et lam er vel på sin plass? Eller som en liten kosebamse i en barselgave? Ååå eg må nå i allefall lagre denne oppskrifta.

 

 

 

Designet av Linda Morris Tomlin

 

Oppskriften gir deg et lam i 2 størrelse, målene nedenfor er basert på sittende stilling. Bruk heklenål nr 2,5 mm for å få ca oppgitte mål. Vil du ha et fullvoksent lam? Vel, kjør på med ei større heklenål og tjukkere garn –
Sikkert intet problem 😀

 

GRANNY SQUARE LAMBIE
Bildene over
Str 23 cm og 15 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Formen er faktisk ganske elendig fortsatt, spesielt når eg våkner, føler meg skambanket og mørbanket! Heldigvis har eg ikkje spesielt vondt i hodet, kun litt tung og det er sikkert bare pga feberen. Er pottetett og har opp til flere komler i halsen. Dessuten er det ikkje noe vakkert rundt en skikkelig whiskey stemme…Milo (<—Katta!) har nok en gang sovet med meg hele natta uten en lyd. Til tider lå han opp på magen min og malte.

I går satt eg hele dagen på Hobbyrommet, det er jo også for å begrense smitten litt, OM det er mulig. Enn så lenge har Ali ingen symptomer. Det er uansett kjekkere for meg å være der enn å slenge alene i stua. Sitter å surrer med små ting og det skal eg også gjøre i dag. Ting se jo ofte anderledes ut i febertåka, så det blir spennede å se hvordan dette ser ut når eg er “edru”:

 

 

 

 

Venter fortsatt på en pakke med dubbeditter for å lage fine avsluttninger, men NOEN hobbybutikker tar en EVIGHET å få pakker fra…*Liker ikkje å vente*.

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg