Gratis Juleteppe og Pute

Designet av Briana K Designs

 

Ser jo at eg muligens burde oppgradert alle de ensfarga røde “jule”teppene mine! Dette teppet kunne har gjort seg på sofaen og garantert er det varmere enn alle mine til sammen 🙂 Med heklenål nr 9 og passende tjukt garn så går nok dette rimelig radig vil eg tro

 

 

 

Designet av Briana K Designs

 

Her er det bare å svinge nåla og få gang på fastmaskene! Oppskriften er både i tekst og diagram, alt etter hva du liker best 🙂 Sånn sett er oppskriften veldig grei å skjønne, ikkje de store utfordringene vil eg si. Orginalt er teppet heklet i acryl, det er jo noe eg selv ikkje hadde valgt, men ser jo at det kan bli et veldig tungt teppe da *ler*
Men, er vinteren kald nok så gjør jo ikkje det noe 🙂

 

LET IT SNOW BLANKET & PILLOW
Bildene over
Str ca 160 cm X 120 cm
Gratis Oppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Våknet tidlig i dag og eg, men eg la meg tidligere i går så eg har nok timer på “kontoen” i grunnen. Milo (<—Katta) sto rett under soveromsvinduet å HYLTE! Da nytter det ikkje å trekke dyna over hodet for hylinga går i ett, heeelt til eg går å åpner døra! Bare sånn katter er hehe Var bare å stå opp gitt! Sitter her med kaffikoppen og prøver etter beste evne å planlegge dagen. Planen er jo å hente hjem helgehandelen både for mor mi og oss. Hun trenger litt diverse i dag så eg vil tro det er best å bare starte på Europris, hente blomster på gartnerier og sååå blir det fortløpende Rema, Kiwi og Nille. Blir nok til at eg tar mor mi med meg hjem også, det er på tide hun får shoppet julegavene sine og det gjøres på nett 🙂 Det er noen år siden hun ble med på den fysiske runden for å si det sånn. Så ja, det er vel bare å komme i gang....Kjenner på det at dagen kan bli litt lang

 

 

LAG DEG EN FIN FREDAG
OG NYT DEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg