~ Gratis KoseSokker ~

Designet av TeaMushroom

 

Finn frem et nøste med sokkegarn, sånn ca 260 m/100 gr og sååå drar du med deg 1 tråd med KidSilk, sammen blir dette et deilig par med KoseSokker som selv en nybegynner kan strikke 🙂 Du får t.o.m flere videoer som viser hvordan du strikker deg en sokk, eller 2, det er genialt om du er en fersk sokkestrikker 😀 Ser du?
Det er fortsatt håp om hjemmestrikka sokker også i din skuff.

Eg kunne tenkte meg maaange par av disse sokkene! I forskjellige farger, for akkurat disse superenkle her,
helt uten vrangbort og alt er eg overbevist om er skamdigg å ha på!

 

 

 

Designet av TeaMushroom

 

For deg som er glad i sovesokker, eller heter det sengesokker? Vel, uansett, med disse blir det digg! For å gjøre det enda mer sengekosete kan du bytte ut det “vanlige” sokkegarnet med alpakka f.eks, ja og + KidSilk –
Det blir som å legge beina på ei sky når du legger deg ♥

 

EASY COZY SOCKS
Bildene over
Str 36 – 47
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Altså…hmm…Nå tror eg den gode og varme våren er over for denne gang, da gjenstår det å se om sommeren dukker opp når den skal? Men vettu ka? Eg viste det på Snapchat i går, men agurkene eg satte frø til i helga har allerede spiret? 2 små søte blad i hver potte, det syns eg var lynkjapt altså! De har nok hatt det bedre enn eg trodde de ville få det i drivhuset, tydeligvis godt og varmt! Mer bekymret er eg for den nydelige Pasjonsblomsten mine….! Stilken som overvintret er fortsatt grønn og fin(?), men eg kan ikkje se at det SKJER NOE!?!?!?! Arg!
Eg håper ennå, men hvis ikkje så skal eg kjøpe en nye ut i mai en gang…Den står nå i drivhuset sammen med agurkene, ja for der er det i det minste litt varmt, varmere enn ute i allefall 🙂 Det eneste som foreløpig er en suksess fra i fjor er Bladpersillen som er helt fantastisk! Gressløken som eg plantet i fjor og bare forsvant ser ut for å ha skjønt hvilken vei den skulle vokse + for ikkje å nevne den svære kryddekrukka! Oh My! Det bugner av Oregano, Timian, Mynte og Sitronmelisse! Kan vel snart bare begynne å plukke, tørke og knuse 🙂
Kan startekryddefirma snart tror eg….

Anyway, på perlebrettene i dag ligger det et bur som skal strykes, fikk perlet det før eg la meg i natt – Greit med hva som er gjort! Fikk også bestilt en del sånn mini cellofanposer så snart skal eg begynne å pakke en del av det som skal bli med på Tananger Dagene 😀 Muligens eg skal ut å farte litt i dag, får sjå,
men før eller siden må eg innom dusjen.

 

 

HA EN FORTJENT
GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg