~ Gratis & Lekkert ~

Designet av Linda Ozoliņa

 

Det eneste du trenger er 1 nøste Kidsilk og 1 nøste Air fra Drops og vips så har du en lekker julegave 🙂
Garnet er rimelig og oppskriften gratis, så stort bedre enn det blir det ikkje 🙂

 

 

Designet av Linda Ozoliņa

 

Litt puzete blir det, ikkje er det vanskelig heller, men akk så skjønt det var da! Er virkelig vær for headband nå,
godt rundt ørene 🙂 Du rekker fort noen slike før jul 🙂

 

RAIN DROPS HEADBAND
Bildene over
One size Voksen
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Nå har eg bestemt at eg bare kan gå all in hva gjelder julepyntinga! For meg ser det nå ut som om det ER jul allerede! Naboene har pyntet, de fleste er ferdig med julebaksten ser det ut for så nå er det bare å sette inn giret tenker eg! Eg fikk virkelig gjort en innsats på vaskerommet i går så eg er
strålende fornøyd så da er det bare å fortsette 🙂

Eg er ferdigkledd for tur og sitter å venter på tilbakemelding fra søs om det blir tur i dag! Det er nærmeste storm ut som bærer haggel! Det er meldt lyn/torden også så dette kan bli…spennende!? Om det ikkje blir tur blir en muligens heller tredemølla hos søs 🙂 Uansett blir det en tur innom posten for å hente betongen,
så ja…da blir det støping vettu! Det er eg litt spent på!

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg