Gratis og Enkel Hettejakke

Designet av Keiko Ishikawa


En helt enkel jakke, en HETTEjakke faktisk! Må jo elske den! La den ligge henslengt på puffen ved siden av senga og sleng den på deg over pysjen når du står opp. AKKURAT en sånn jakke vil eg ha, nei eg TRENGER det!
Før eg kan strikke den må eg rydde soverommet….ja, for å få plass til den puffen som me egentlig
skal ha der hvor alle klærene ligger…*Slitsomt*

Men du? Du ser muligheten du har med denne jakke, ikkje det? En helt enkel jakke – Som du kan gjøre alt med! Lek deg med farger og evn mønster, la det bli DIN jakke 🙂 En unik jakke som det er bare du som har ♥

 

 

 

Designet av Keiko Ishikawa


Her kan du nok lage til en lukkemekanisme om du vil, men for min del må den bli uten noe hvis det skal være en sånn type “sleng-på-meg-jakke” som eg ønsker 🙂 Eg snapper med meg denne oppskrifta
og legger den litt sånn diskre langt foran i kø`n 🙂

Jakken er strikket av Isager Highland Wool og Isager Silk Mohair, dvs den blir akkurat passe pusete 🙂
En annen variant er f.eks Flora og Kid Silk 🙂

 

HARUMACHI KNIT
Bildene over
Fr a98 cm til 120 cm i overvidde
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

Ååå i dag ble eg ikkje liggende å dra meg i seng kan si! Er jo ganske ivrig etter å komme i gang med denne dagen JuHuuu Her skal det PERLES kan du tro! Alt annet er lite vesentlig kan du si 🙂 Det er lørdag så intet annet enn kos er strengt tatt nødvendig 🙂 Ikkje kan eg f.eks vaske klær, Amira fylte opp tørkestativene i går så det stopper seg selv. Eg har bestemt at Ali skal lage middagen til i kwell og siden Milo (<–Katta!) klarer seg selv
så kan eg bare perle og kose meg 🙂

Planen er å starte med noen små kyllingen tror eg og så tar eg vel bare helt av underveis! Eg mener,
men DENNE SAMLINGEN her er det jo ganske enkelt å gå helt berserk! Åååå men dette blir gøy! 🙂
Du kan jo bli med å perle via Snapchat 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT LØRDAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg