Gratis Retrosokker!!

Designet av Britta Schönfeldt

 

Eg kan ikkje akkurat snakke for 60 tallet, men 70 tallet kan eg huske…Eller, eg minnes barndomsrommet mitt…eg hadde Brune, gule og oransje hjerter på alle veggene….I dag hadde eg blitt tullete om det hadde vært en realitet!! Å ja, gardinene var akkurat like, snakk om å kjøre “ton-i-ton” i et evig kaos…*grøss* Sokker der i mot, i samme stil kunne eg uten problem brukt i dag – Derfor har eg også lastet ned denne gratis oppskrifta!

 

 

 

 

Designet av Britta Schönfeldt

 

Egentlig er det jo ikkje en hel oppskrift – Det er diagrammer (Last ned begge filene) basert på diagrammet kan man se at opplegget er på 72 m noe som er ganske “midt på treet” i størrelse om man strikker på pinne 2,5 med tynt garn 🙂 Strikk hælen du liker best og en tå som passer tærene din = en perfekt sokk.

 

 

RETROWALLPAPER SOCKS
Bildene over
Str 40

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

I dag skinner sola fra skyfri himmel og det skal den gjøre hele helga! I morgen skal eg ut å spise skikkelige Hamburgere (!!!) og spille biljard! Fikk Gavekort av ungene til morsdagen på det, det blir gøy! Siden mor til Eirik fikk det samme går me sammen, *Svigers og ungene på by`n* Ja dette kan bli gøy! Eneste som endte opp med at dette ble noe dårlig planlegging er at Ine og eg skal bli med Turistforeningen på langtur på søndag…DA passer det dårlig med hamburger kvelden før på meg….! Men men, det får gå, er ikkje lett å klare å få til at det passer for alle og dette har eg gledet meg til 🙂

I dag blir det vel en liten handel tenker eg. Eg har planer om å lage en god salat i dag, om det blir med tunfisk
eller kylling har eg ikkje helt bestemt ennå, men godt blir det!

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg