Gratis sokkeoppskrift

Designet av Shuyi Wu/ Strikket hannekesieben

 

Da ble det et hekkans sokkekjøre hele uka gitt…Har vært sååå mange fine sokker denne uka at eg har ikkje klart
å styre meg! Disse minner meg forøvrig om noen store favoritter eg har: JAYWALKER ♥ <—også en gratis oppskrift Husker eg knota hardt å lenge før eg fikk til de…Ja det var tider da, for så pass mange år siden…

 

 

 

 

Designet av Shuyi Wu

 

På Jaywalker er det i grunnen kun garnet som lager det beste mønsteret, mens på disse, hvis eg ikkje ser feil
er det også riller inni bildet 🙂 Fine ble det nå i allefall og som med alle andre stilige gratis oppskrifter
eg ramler over, ja så går denne også rett i mappa!

 

I WALK THE LINE
Bildene over
Opplegg 72m/84m

 

 

 

* * * *

 

 

 

Vet nå ikkje eg, men det er da noen grader mer i dag enn i går...Ellers skal vel helga mer eller mindre regne bort…Håper ikkje det er sånn denne sommeren skal bli...

Uansett, i går var det ganske høy aktivitet her på Hobbyrommet, fikk støpt opp alle restene etter de 10 kiloene med støpemasse eg fikk i hus forrige uke….Å ja, de lyshusene sluker støpemasse, men så bør de jo også være tunge om de skal stå ute i regn og kuling *ler* Må nok få i hus noe mer masse tenker eg…

I dag blir det en handlerunde, alle ungene kommer her i morgen på taco og da er det litt av hvert som skal handles: Noe fra Rema, litt fra Kiwi og et par ting fra Mega…Jadda, sånn blir det om alle skal få det de liker beste *ler*

 

 

 

LAG DEG EN FIN FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg