GRATIS SOKKER – En liten utfording?

Designet av Kelly Menzies

 

Liker du å bryne deg på noe? Kjenne at du må tenke litt mens du holder på? Ser for meg at disse sokkene fort kan bli det, selv om de egentlig ikkje er vanskelig å strikke. Det som får meg til å surre i hodet er at det strikkes kun med en farge pr runde? Det brukes mosaic teknikk…Tror ikkje eg har vært bort i det..? Høres jo spennende ut fordi eg klarer ikkje helt å se for meg hvordan det skal gå til?

 

 

Designet av Kelly Menzies

 

Eg liker jo å bryne meg på ting…Akkurat som det eg tegnet i går...Litt kaos og det er lite rom for å gjøre feil + at en feil vipper hele greiene….Uansett, oppskriften er gratis så det er bare å plukke den med seg.

 

 

DAEDALUS DK SOCKS
Bildene over
4 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Eg trooor eg har funnet ut hvorfor eg ikkje har vært helt i form siste uka….Eg er sikker på at det henger sammen med doseøkningen av Levaxin forrige tirsdag….! I så fall er det et bevis på at man skal ikkje kødde med noe som allerede fungerer…! Har sendt mld til legen med spørsmål om dette og at eg i såfall ønsker å gå tilbake til forrige dose. Dette var jo noe me sammen kom frem til at me ville teste for å se om det hadde innvirkning på hvorfor vekten står stille for tiden selv om eg spiser bra. Det er jo kjent at det kan være vanskelig å gå ned
i vekt ved lavt stoffskrifte.

Her fortsetter det å blåse kald, iskaldt faktisk…og nå er det straks påske og da vil eg ha vårvær slik at ting kan skje litt ute, komme i ordne på terrassen f.eks…Det er bikkjekaldt ute! Me skal ut en tur i dag, en tur til Ims å kjøpe kylling!?!?! Ali skal kokkelere arabisk middag som Dib skal ha med seg på jobb i morgen,
litt sånn kosemat til kveldsskiftet 🙂

 

 

 

HA EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg