Gratis Sokker – Tå Opp

Designet av Tanis Lavallee

 

Et stadig tilbakevendene “problem”…Disse, eller sokker som dette, ligger stadig å ulmer under favoritter, for ikkje
å snakke om i hjernebarken min….TÅ opp…! Noe eg aldri har fikset og eg skjønner fortsatt ikkje hvorfor!? Det kan da ikkje være sååå vanskelig? (Hører alle roper NEI i kor…) Tå`n er intet problem, den blir sååå fin atte, men det stokker seg fullstendig ved hælen…Altså: Et gjentagende og vedvarende problem…Et annet problem eg har, og heller aldri helt har fått til er Magic Loop…ikkje sant? Hele verden (hehe) strikker alt som kan strikkes med ML, men ikkje eg? Tror aldri eg helt skjønte det der…sukk…Short Row hæl? Joda, det klarer eg å strikke, men det er som den sklir litt fra hverandre? hmm Egentlig, uansett hvilke sokker eg strikker så strikker eg alltid “min” hæl,
den funker og er fin…Likevel!

 

 

 

Designet av Tanis Lavallee

 

I bunn og grunn er det intet problem, for eg kan selvfølgelig strikke mine egne stripete sokker på pinne 2,25 mm
i tynt sokkegarn, men det blir likevel ikkje disse! ⇑ Det er noe ved å lære noe nytt, eller beherske det, for eg har lært hvordan – Eg bare skjønner ikkje hvordan? Forståelig? Hmm Eg avslutter alle mine sokker med Kitchener Stitch så sånn sett får eg jo neste samme tå, min blir noe mindre spiss, men det er likevel ikkje en TÅ OPP sokk! Tror eg må melde meg inn i “De håpløses Klubb” – Er du medlem, eller finnes det en støttegruppe for oss som ikkje skjønner det….ennå?? *ler hjertelig*

Anyway, sokker som dette er noe av det fineste eg vet!! ♥

 

TRUSTY TOE UP SOCKS
Bildene over
Str Voksen S – M – L
Gratis strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

FREEEEDAG….11 grader og 3.juni og eg har ikkje beplantet terrassen ennå! Det går inn i historieboka!
A L V O R L I G T A L T! Skylder litt på ryggen, eller...den er rimelig vond, men dog….Tiden har jo blitt prioritert på Hobbyrommet de siste 2 mnd pga Russedress og nå Tananger Dagene…Takk og pris for at sommeren ikkje helt er her ennå!! Nå er det jo meldt bra vær fremover så det blir nok til at eg steller til grønnsakkassen i allefall!
En sommer uten selvplukk på terrassen går ikkje!

Men ok, i dag skal eg til by`n! Jadda! Eg skal tilbake til frisøren min på sånn KundeDag med sminke – Ingen Reklame/Spons så da kan eg jo fortelle hehe Har jo flere ganger sagt at dette ikkje er en blogg for den type reklame *humrer* Så lenge eg har vært syk har eg hatt som en “Ting” at sminke i hverdagen er et must for å føle seg litt bedre. Det siste året minst har det der dabbet av…Grunn? Har ikkje helt funnet den kremen eg ønsker til ansiktet, og eg har prøvd en del. Jo eldre man blir så endres jo f.eks huden i ansiktet og da syns ikkje eg det er så fint med disse heldekkende som eg mer brukte før…Eg liker fregnene mine og eg liker de små rynkene (Eg må egentlig lete etter de….selvskryt hihi), men du skjønner? Hos frisøren eg går har de en del sminke og i dag kommer det en sminkør fra det firmaet og skal sminke oss og lære oss littda vettu 🙂 Eg er på jakt etter en god/fin BB krem og kanskje verdens beste mascara!?? Gudene skal vite at eg er kresen på mascara! Forresten? Får du vondt i nakken når du tar på mascara?? Eg gjør…blir spennende å se om eg finner noe eg blir fornøyd med! Må nesten svinge meg rundt å få gang på kroppen! Skal være der kl 12.15! Etter på blir det handling og HELG!

 

 

 

HA EN STRÅLENDE FREDAG
(Det er jo langhelg!!)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg