Gratis Sommertunika!

Designet av KniTTina

 

Dette er en type topp, eller eg vil jo si det mer er en tunika, som alle kan bruke. Er du liten eller stor, vel, denne skulle jo funke helt flott. A-fasong er tingen om man er litt bulkete slik som meg 🙂 Orker ikkje gå i tighte overdeler og holde magen inne, da er det bedre å ha litt å gå på syns eg! Men det er meg da. Uansett, en enkel tunikasak med litt lekre detaljer får du her – Helt gratis, det er bare å finne frem garnet. Orginalt er den strikket i Wollmeise, men strikkefastheten er 22 m så bruk det garnet du vil. For å få et fint “heng” bruk gjerne et garn med litt tyngde, det er faktisk en fordel med å bruke Wollmeise. Ikkje bare er det et deilig garn, men det henger godt uten å sige – Tro meg, eg vet! Dib fikk en genser da han var sånn ca 11-12 år og den ble brukt ihjel og er akkurat like flott i dag 🙂

 

 

 

Designet av KniTTina

 

Deilig fasong dette her?

 

 

Designet av KniTTina

 

Åsså litt lekre detaljer som pfiffer den opp 🙂

 

 

FREESTYLE TUNIKA
Bildene over
Str L, men er justerbar

* * * *

 

 

Selv om eg faktisk måtte brekke meg selv på plass under dyna i går kveld sitter eg allerede her å planlegger en tur ut…..! Eg bare MÅ på Europris fordi eg har en PLAN!! Den planen bør eg virkelig iverksette før det er for sent…Hvis eg venter vil eg garantert ha så mye mer å rydde opp i for å få det fint. Ja, eg teller på knappene om eg orker! Det tok på kroppen å få terrassen in shape i går, men det var en fryd å strekke seg der ute i morges når eg sto opp, hva eg gjorde i går kan du se HER.

Tror eg skal ta meg en kopp kaffi til mens eg tenker/planlegger en enkel strategi i hodet for å få det gjort kjappest mulig! Eg liker effektivitet og eg er ikkje glad i å bare lalle rundt på butikker! Eg må ha en detaljert list for da er det bare rett inn, hente og betale det eg skal ha. Har allerede sjekket at de har akkurat der eg skal ha ute på Europris så det går kjapt om eg vil 🙂 Me får sjå! Skarvles 🙂

 

LAG DEG EN FLOTT DAG!

 

 

Go`klem fra ei litt ivrig, men støl Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg