Gratis Uglevotter

Designet av Rebecca Tsai

 

Eg har en tendens til å lagre stort sett ALT med ugler som kan strikkes! Utrolig hvor dekorativt og koselig alt blir med en gang du strikker “inn” ei ugle 🙂 Siden ugler blir forbundet med visdom og kunnskap er det jo slettes ikkje det dummeste man kan strikke inn i en vott, ja hvis man ikkje er fra Japan da….der er nemligen ugla symbol for døden….Vel, eg går for visdom eg da og eg digger ugler! Har sett noen selv i levende livet oppe i et tre og den så ganske så majestetisk og flott ut 🙂 Ugler er jo også morsomme å tulle med når det kommer til strikking for jammen finnes det mange gøyale og flotte oppskrifter med nettopp ugler.

 

 

 

Designet av Rebecca Tsai

 

Disse vottene er strikket i Knit Picks Palette garn (et garn eg forøvrig fabler om å ha 2 nøster av hver farge!!!)
Et nøste på 50 gr er på 211 meter så ja, det er tynt! Vottene strikkes på pinne nr 2,25 med en strikkefasthet på
34 m/ 34 rows. Dette er enten et elsk eller hat prosjekt, men lekkert blir det, ingen innvending der gitt!

 

GREY EYED
Bildene over
Str Dame
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

* * * *

 

 

Stephano D`Milo har skjønt det! Legg deg godt til rett i Go`stolen og nyt dagen, rett og slett! Han sov skikkelig tung gitt og beveget ikkje et øyelokk da eg prøvde å snakke til han *ler*. Det er så morsomt å se når han ligger slik
å sover på ryggen med alle 4 beina litt rett opp og hode på ermlenet ♥

Eg har i grunnen ikkje tenkt å gjøre så mye annet selv heller. Å ja, kroppen er fortsatt veldig stiv og støl så her skal det tas med ro kan du si. Planen er selvfølgelig å strikke masse, men kjøkkenet står også litt på hodet og trengs litt omsorg…Fingertuppene mine er fortsatt VELDIG såre og vonde så det frister slettes ikkje, men Ali er ganske kaputt i forhold til bihulene sine så eg må ta å gjøre noe. Eg klarer sjeldent finne roen med strikketøyet om kjøkkenet flyter… Ellers er det herlig at Dib har fri i dag og kan slappe litt av, men det spørs om han ikkje stikker på treninga litt senere. Nytter lite om eg syns at han trenger litt restitusjon 🙂 Men du?

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT
TIRSDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fortsatt Mørbanket Vibbedille 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg