Gratis Ullbukse

Designet av Vladimir Teriokhin/ Lion Brand

 

Veeeel, ull og ull fru blom! I følge oppskriften er denne strikket i Acryl(!!) Det er ikkje noe eg kan gå god for, men eg kan komme med GODE garnanbefalinger når det gjelder bukser! Eg har ei eske stående inne på Garnrommet mitt smekkfull med Mini Sterk, det skal bli Mi Drømmebukse! Buksa i oppskriften her krever noen tykkere garn siden strikkefastheten er 18 m, da kan eg ganske enkelt anbefale å bruke BIG STERK ♥ Da kan eg love deg ei bukse som kommer til å holde deg god og varm på kalde vinterdager, og det blir garantert også ei bukse du kan kose
deg i hele høsten. Myk og god + den kommer til å tåle en støyt.

 

 

 

Designet av Vladimir Teriokhin/ Lion Brand

 

Dette er ikkje ei vanskelig bukse, ganske så rett opp og ned, men ei bra bukse å starte med om du ikkje har strikket det før. Dessuten er det jo bare å sette sving på kreativiteten å lage din egen bukse. Kanskje ei bukse ingen har sett makan til før?? Finnes ikkje så mange grenser! Det må eg bare si….som eg ikkje så med en gang…for å kunne laste ned denne oppskriften må du logge deg inn på Lion Brands eller lage deg en bruker.
Det koster ingenting da 🙂

 

JOOST PANTS
Bildene over
Opp til 132 cm i hoftevidde
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Min nåværende plan for dagen er i grunnen å gjøre NADA! Eg kjenner at eg trenger en latmannsdag, det har vært travelt noen dager nå med mye hit og dit. Om og skal gjøre noe blir det bare å rydde/potle litt her hjemme, ja som å flytte på litt mat mellom kjøleskapene. Egentlig kunne eg bare tenkt meg å slengt ut det gamle kjøleskapet, men siden det nye nå er et kombiskap er det sikkert ikkje plass til alt, sååå kanskje me må beholde det gamle frem til Kombiskap nr 2 kommer i hus 15/6 🙂 Får se hvordan eg få ryddet det til 🙂

Uansett, eg må nok sikkert ut en tur i løpet av dagen! Har fått melding om at det kommer pakke i posten i dag
og det er GARN!! JuHuuu Det er da noe!! Jepp, det er garn til mitt neste prosjekt og nye strikkepinner er nok også sikkert rett rundt hjørnet 🙂 Er spent på fargen på dette garnet, er vanligvis ikkje en farge eg pleier å strikke i,
men det er en først gang for alt! Ellers skal eg gjøre et iherdig forsøk på å slappe av, kjenner eg trenger det også!

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Den så i allefall fin ut, uansett hva den var laget av. Har aldri strikket bukse før jeg, bare kjoler og topper, og gensere så klart 🙂

Siste innlegg