Gratis Votteoppskrift

Designet av Traci Scott

 

Tilbake til litt Fair Isle igjen, kan ikkje scrolle meg forbi disse her! Oj Oj så fine og med tanke på VÆRET I DAG kunne det ikkje passet bedre! Altså….i går gikk eg lang tur over høgjæren og Vipa hadde fest på jordene
og det var skikkelig vårstemning…og i dag er det igjen behov for votter…

 

 

 

 

Designet av Traci Scott

 

Vottene er strikket i Knit Picks Palette, altså tynt garn (211 m pr 50 gr) så det er bare å kose seg! Få fyr i peisen, på med ullsokker og hell kakao i koppen – Ser ut som at våren lar vente på seg..

 

TEMPTATION MITTENS
Bildene over
Str voksen

 

 

 

* * * *

 

 

 

Dette været kan dra dit pepperen gror spør du meg…NÅ er det ikkje løye lenger.…! Eg er langt fra å være klar for våren, får jo aldri sjansen til det, skulle jo starte denne uka….! Men altså…eg gidder ikkje
måke meg frem til krukkene ute…

Sitter å vurderer på om eg skal slenge meg på sofaen å sove en time eller 2 til!?? Ja sååå trøtt er eg…eller? Kanskje eg bare ble akutt værsyk?? Var tidlig oppe, men har sovet ca 7 i natt og det burdet holdt – Får sjå! Storesøs og eg har utsatt Figgjo og Outlet Turen, risikerer ikkje å havne i kolonnekjørning *ler* Tror bare eg tar meg en pysjdag! Kjenner at selv om kroppen og eg har godt av å være aktiv, kjenner eg jo også at eg er sliten – Min kropp er jo slettes ikkje 100% for å si det sånn så en dag på Hobbyrommet blir nok herlig 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg