Ps: Husk Ullundertøy!

 

God Morgen og Gratulerer med dagen ♥

 

Det var nettopp innslag fra oppstillingen av barnetoget inne i Stavanger….Ordfører anbefalte folk å kle seg godt – Intet nytt med den meldingen, er vel ganske normalt til å være 17.mai. Har ikkje tall på alle 17.mai me har måtte kle oss i regntøy f.eks, i natt haglet det da eg la meg og akkurat da var eg glad eg ikkje skulle opp kl 7 og tidlig ut.

Flagg og blomster er i allefall på plass, Dib skal ut med gode venner om noen timer og me skal i grunnen bare kose oss hjemme med litt god mat 🙂 Tiden hvor me igjen skal tidlig opp for å se barnetog kommer nok tilbake, blir bare noen i år i “limbo” hvor me tar det som en gøyal fridag 🙂

 

 

Et minnet som dukket opp fra en av de siste nasjolandagene
hvor me sto parat å ventet på barnetoget kl 10 🙂

Eg kommer garantert til å surre på Hobbyrommet også, fikk et tips om en kjent sommerhit
som eg bare måtte teste ute og resultatet ble ganske så bra!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg