Gratulerer med Dagen

 

Her kom ikkje flaggene opp før nærmere kl 11!! Det tror eg aldri har skjedd før, men men, selv om eg var den siste som fikk de ut er de nå plassert ut i flertall 🙂 Det ER fint å pynt med flagg! Selv om det har vært både haggel
og snø etter at eg plantet hele terrassen er eg glad i dag for at eg gjorde det! TENK om eg sto her i dag og skulle pynte med flagg uten å ha blomster? Iiikkjee sant, ikkje det samme 🙂

 

 

Amira briljerte virkelig på kjøkkenet i går kwell og i dag blir det servert den fiiineste Pavlova`n eg noen ganger har sett! Her kjører med en DobbelDekker! Eg har prøvesmak og eg har slikket på visper og kan skrive under på at den er helt himmelsk ♥ Gleder meg som en unge!

 

 

Utover dette blir det ikkje noe finstas på meg, eg stiller i kosedress 🙂 Det har eg gjort etter at det ble slutt på barnetoget for våres del. Eg skal hente mor mi litt ut på dagen og det er faktisk første gang etter Corona at hun kommer her. Til middag blir det som vanlig digre hamburgere med salat etc 🙂 Mor mi og eg blir nok sittende
å strikke vil eg tro. Kose oss skal nok uansett 🙂

 

 

GRATULERER MED DAGEN!
Kos deg og Nyt dagen

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Stort sett kosedress her også… Deilig 🙂 Titter ut vinduet og ser på folk som går forbi, ellers skikkelig slaraffen -stemning her 😀

Siste innlegg