Han & Henne

Designet av Emily Greene / Brooklyn Tweed/Jared Flood

 

Noen ganger faller prosjekt rett i hodet på deg og du bare: “Ååå det må eg ha! Nå! Nu! Med en gang, ja helst
i går!”
Da disse poppet opp i går kwell hadde eg jo allerede bestem farger og hvor mange eg skal strikke FØR eg hadde lest ferdig prosjektsiden!! Shit disse var stilige! Egentlig veldig enkle, men det trenger ikkje alltid være tusen farger og masse mønster for at noe bare “har det”! Disse var galstilige og eg må ha de!

Utrolig flott i 2 farger og eg har jo selvfølgelig flere fargekomboer klart,
men altså…

 

 

Designet av Emily Greene / Brooklyn Tweed/Jared Flood

 

…de er jo så lekre i en farge også! Da ble de nesten litt elegante! Å ja, eg ser at det er masse riller bakom der,
og det er jo nesten det aller aller beste! Det er som er et extra + er at de er like flotte til han som til henne ♥

Garnet er ganske tynt, det er merino og det er ca 200 m pr 50 gr så dette er jo på toppen av det hele et delikat strikketøy. Garantert at dette kan bli julegave til noen du kjenner? Hvor mange skal du strikke?

 

LIMN
Bildene over
3 Størrelser

 

Hvis en engelsk oppskrift “skremmer” deg kan du plukke med deg DENNE LISTA med oversettelser –
Da er du godt på vei 🙂

 

 

* * * *

 

 

 

Hvor ble i grunnen denne uka av? Swooops og så er det tordag og nesten helg! Har jo bare blunket 2, kanskje 3 ganger jo! Men, eg har lagt tusen`vis av perler! Det kan man like og Nøtteknekkeren begynner også å ta form.
Eg plukket opp en del i går for eg ble IKKJE fornøyd, men nå ser den bedre ut 🙂 Trooor eg ligger an til å få et ganske bra tema for uteområdet til jul 🙂 Blir kjekt å pynt og prikken over I`en hadde jo vært om det kom snø, ikkje uhorvelige mengder, men nok til at det ser helt eventyrlig ut! Kjenner faktisk at det er blitt et ganske (is)kaldt drag
i lufta, selv med 12 gr kan man kjenne det! Tidligere i uka meldte de snø i lavereliggende strøk, men eg trooor nok at me ligger for lavt – Uansett; Alt for tidlig med snø her, i oktober liksom! No No! Først skal Halloween komme
og gå, etter på kan me tenke jul. Eg bare forbereder litt til jul nå, men utover det har eg hele roen 🙂

Tja, tror bare eg sparker i gang dagen eg så er nok helga over oss før me vet ordet av det!

 

 

LAG DEG EN GOD DAG
OG GJØR HVA DU VIL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg