Har du Katt? -Oppskrift

Designet av Elodie courtat

 

Me som har katt vet at katten liker å kravle inn i de fleste hulrom for en kwil, Stefano D`Milo (<–Katta!) som er sjefen her i huset elsker å grave ut nøster i garnhyllene og legge seg bakom i et hjørnet 🙂 Eg har heklet noen senger opp gjennom, men aldri ei hula. De eg har prøvd på har alltid bare “falt sammen”

 

 

 

Designet av Elodie courtat

 

Denne er heklet i Jute garn/tau, det blir jo noe annet så denne vil nok kunne stå godt 🙂 Det skal også hekles madrass til denne hula og da velger du et mykt garn, Milo elsker alpakka så det måtte nok eg brukt 🙂
Selve hula er i tjukt (jute)garn og du bruker nål nr 6,5 mm til 10 mm

 

CAT BED
Bildet over
One Size

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag ass….I dag blir det EU kontroll på gliset! Alltid like spennende! Skiftet nye bremser for et par uker siden
og da håper eg ikkje noe annet må skiftes 🙂 Det er ingen U-lyder eller lys som blinker hehe
Satser på å gli rett gjennom!

I kwell kommer Amira og Eirik hjem, brune og uthvilte 🙂 Etter en tur ut skal eg hjem og parkere på Hobbyrommet, driver å pakker en del nips nå….Satt å skar opp en masse sånn “lukkeflapser” i går, alle i feil størrelser….*hodet under armen og armen i bind*….Så ja, bare å starte forfra igjen 😀 Vurderer også en kjapp tur innom Stoff&Stil…vil ha ei tang til, akkurat lik den eg kjøpte før helga….SKIKKELIG god og siden eg bruker en i  hver hånd når eg monterer er det veldig greit om de er like gode 🙂

 

 

HA EN INNHOLDSRIK
MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg