E N D E L I G !

 

Da var det fredag kwell gitt (Eg bare måtte påpeke det Bunny haha) Ferien er over for denne gangen for mor mi, men me har koset oss masse de siste 2 ukene, tar lett en reprise på det ♥ Dib flytter hjem igjen på søndag, eller alt han dro med seg kommer hjem da og han kommer hjem etter skole/jobb på mandag – Skal bli godt det også 🙂  Dvs at fra i ettermiddag til nå har eg sittet her på Hobbyrommet og lakket, lakket, sølte ut et glass med lakk UNDER pc`n og lakket litt til…..Alt kan skje på Hobbyrommet! Men Åååå, de små figurene
blir så søte når de skinner!

 

 

 

 

Resten av kwellen skal brukes til å montere, har ei røys med Donuts som trenger litt stash +
2 Kuer som skal ut å fly, ergo må eg lage flere kuer —> Herlig!

Når alt er montert skal eg sprette sikker alle Disse Pakkene og starte forfra igjen!
Gu kor eg gleder meg! Woop Woop!

 

 

 

 

Siden Ali måtte ut på en butikk i Hillevåg i dag, TILFELDIGVIS nabobutikken til Stoff&Stil måtte jo eg inn å titte litt da vettu….Endelig kjøpte eg meg ei ny flattang! Den kjentes skikkelig god ut! Har en fra før, men den glir liksom fra hverandre og mister grepet så ofte, dessuten er det greit å ha en i hver hånd når eg monterer….
Kanskje eg bare må kjøpe en til av den over her for den hadde et godt grep!

De hadde ennå ikkje fått inn den senen eg bruker…Fikk reservert i dag da,
så når de kommer i september er 10 ruller mine – Fine!

Skal bare finne meg noe gøy å se på så setter eg tengene i arbeid!
Ble akkurat ferdig med “Helt Perfekt” (Thomas Giertsen) – Hadde ikkje sett de 3 siste sesongene..

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg