Har du sett Avatar?

 

Ikkje? Da kan du trøste deg med at DET har ikkje eg heller….Hadde gledet meg til å slenge på sofaen her hos Amira i går kwell, men da lyset ble slukke og de mykeste putene ble dandert og eg la meg godt til rette…Vel, du kan si at lyset gikk….!! Eg er ganske sikker på at sola “tok meg” i går ja…Jaja, me må nok avtale en ny filmkwell for denne ødela jo eg *ler* Sovnet igjen før eg kom meg under dynene 🙂 Har sett film nr 1
og likte den veldig godt så eg må jo se denne også!

Våknet tidlig (som vanlig) ungdommene sover så eg har koset med Alex (<—The Kitten),
gitt han mat og sluppet han ut 🙂

 

 

 

Designet av Emman Crochet

 

Hvis du er fan av Avatar fant eg jo denne da! SuperCute ♥
Kjekt å hekle figurer og kan jo fort ble en kosebamse 🙂

 

AVATAR Na`Vi RAGDOLL
Bildene over
Ca 30 cm høy

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Sola skinner og det er allerede 21 grader og det blir selvfølgelig tur i dag 🙂 Amira og de bor i området me skal gå så det blir bare en liten svipptur ut mot Tungenes for å parkere 🙂

 

 

 

 

Dette er den planlagte ruta, endelig har eg skjønt hele greia med Ut`appen. Ganske betryggende hvis man føler man har gått feil, da åpner me kartet og me kan se hvor me går siden kartet er aktivt når man er pålogget. Denne turen er noe lengre enn det me pleier å gå, men siden me har gått Tungenes før kan me stoppe ved Sandestranda før me går mot neset, da blir det ca 1 mil. Me setter en bil i hver ende slik at me slipper å gå tilbake 🙂 Etter denne turen er nok en etappe av Tungenes – Ogna unnagjort 🙂

I dag skal det smøres med full blokk på utsatte områder og caps`n skal trykkes nedover ørene 🙂 Ut over det blir nok dette en flott tur! Kjenner eg gleder meg, alltid kjekt å gå steder hvor man ikkje før har gått og en tur langs havet er jo herlig når varmen trykker.

 

 

 

HA EN FLOTT
SOMMERDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Jeg elsket Avatar, både 1 ern og 2 ern 🙂 En skikkelig herlig visuell opplevelse 🙂 Sjelden jeg omtaler filmer som opplevelser, men dette var!! 🙂

Siste innlegg