Har eg blitt helt NERD!?

 

I en alder av 50 er eg omsider blitt eier av en minnemynt; FolkeKongen. Hvorfor? Vel, eg følte eg bare måtte ha akkurat denne og var kjapp i vendinga når eg så reklamen på Tv. Grunnen til dette er fordi, for 30 år siden,
altså i januar 1991 bodde eg i Sveits sammen med Ali. Me hadde styrt en stund hva angikk papirene som måtte ordnes slik at han kunne bli med til Norge. Siden det var lite hjelp å hente hos de her hjemme skrev eg et langt brev til nettopp; Kong Olav. Et par dager senere lå me i senga å klikket mellom den Franske, Tyske og Italienske nyhetskanalen og der, sånn helt plutselig var det et innslag med den norske kongefamilien på slottsbalkongen. Eg pekte og fortalte på inn- og utpust om at det var han eg hadde sendt brevet til, siden ingen av oss skjønte italiensk fikk eg ikkje med meg at han var død…Det ble eg fortalt noen dager senere. Noen uker etterpå fikk eg brev fra Kong Harald. Han takket for at eg spurte om råd, han hadde videresendt brevet til UD og ønsket oss begge to lykke til. Vel, dere som kjenner historien vår vet at Ali kom til Norge kun et halv år etterpå og bor her ennå 🙂
Så ja, derfor måtte eg ha en minnemynt av FolkeKongen og nå vurderer eg å ønske/kjøpe meg resten av den myntserien…Hmm tror muligens eg er litt nerd...eg mener,
eg har jo en ganske bra frimerkesamling i hylla mi også…

 

 

 

 

Kort fortalt så gikk dagen min i dass! Eg hentet dyne, pute og klasket rett ut på sofaen her i formiddag og sov til Dib kom fra jobb halv 4. Ali gikk jo tidlig å handlet så når han kom hjem tok eg en klump med ingefær og juice i stavmikseren og drakk rett ned! Ååå det var sterkt det, men det har gjort underverker for kvalmen har gitt seg mer og mer 🙂 Nå for en times tid siden klarte eg å komme meg i dusjen og kunne endelig ta på meg den nye herlige kosedressen (<–Tilbud nå) 🙂 Det er nesten som eg tenker at eg bare må ha flere, en i hver farge kanskje? Dressen er i sånn “lett” deilig bomull ♥

 

 

 

 

 

Planer for kwellen er å bare sitte her godt under ullpleddet å kose meg, har et øre til eg må strikke 🙂 Som du ser så har Sjiraffen nå fått seg en snute 🙂 Tror dette kan bli en skjønn og morsom kar, spørs om det ikkje må bli noen flere 🙂 Før eg helt pakker meg godt inn skal eg ta runden å tenne litt lys.

 

Forresten, hvis du er på jakt etter en lekker genser?
Ja da må eg bare tipse deg om DENNE nye genseren til Kate Davies! Lekker ♥

 

 

 

 

Når det gjelder været har det vært en magisk dag! Stille, iskaldt og knallsol. Det er meldt kald i morgen også, men til kwellen blir det mildere...og nedbør dvs snø…Så ja, da er det vel på an igjen over helga med slaps og is…
jaja SNART vår! Uansett, eg går for en bedre morgendag 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN HERLIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg