HAR IKKE TID!

 

Tror at uansett hvem som spør om hva denne helga må eg bare svare: “Ha`ke tid!” Nå er det kun denne helga
og neste som er til å bruke før Tananger Dagene. Dagene mellom helgene, altså mandag – fredag blir jo også brukt til så mye annet…Målet denne helga er å bare lage armbånd (tenkte eg) og føle meg fornøyd med mengden på søndag. Fredag om akkurat 2 uker skal alt være ferdig for da skal eg ned til plassen min på kwellen å rigget ting ferdig, om eg har skjønt det riktig.

 

 

 

 

Måtte rydde rent her etter handlerundene i dag for så å rote det til igjen, vekk med Hama og inn med Heishi og alt det andre. Inni mellom svinger eg stolen til venstre og tar et strøk og 2 på jakken 🙂

 

 

 

 

Nå er det bare å sette fantasien i sving å kreere i vei!
Det burde være enkelt, men ikkje alltid.

 

 

 

 

Det er en ting å ha mye perler, men var jaggu godt eg sjekket for eg trengte både perlesen og klemmeperler, ble en skikkelig runde for å få tak i det, men de hadde plenty på Stoff&Stil. Kan jo nevne at Kvadrat og Hillevåg er de verste steden i rushtiden…Å ja, det er tidlig rush på en fredag…*lange køer over alt*

 

 

 

 

Regner med at denne også er ferdig på søndag 🙂 Egentlig er eg sååå trøtt at hvis eg hadde lagt meg hadde eg garantert sovet til i morgen….ZzzZZzzz Men, eg kan ikkje kaste vekk en hel fredagskveld på det!

Har fått en del henvendelser ang å bestille/kjøpe armbånd. Nå først og fremst lager eg til Tananger Dagene, vil aldri tro at det blir utsolgt så da havner nok resten her på bloggen om noen ønsker å kjøpe 🙂
Planen er å lage både fotlenker og choker også, kommer tilbake til det.

Ok, da er det bare å sette i gang!

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg