Har ikkje følgt med….

 

God Morgen 🙂 Hekkan som det har buldret og bråkt ute i natt, også nå i morgentimene! Eg pleier som regel sveipe innom Yr.no en gang til dagen for å sjekke tingenes tilstand, spesielt om eg skal på tur. Det gjorde eg i går også og så at det skulle bli delvis sol fra ca kl 10 i dag…MEN, eg har tydeligvis ikkje fått med meg ekstremværet som herjer langs kysten…!? Hmm har visst fordypet meg for mye i ryddekaoset eg har styrt med de siste dagen, og i går surret eg jo bare her hjemme 🙂

Hører det røsker godt der nede på sletta, når det blåser fra nord er det vindtille oppe hos oss. Eg holder fortsatt en knapp på sol om et par timer hehe og “faren over” er visst nok kl 13 her hos oss 🙂 Blir en frisk tur!

Når eg er hjemme igjen blir det trekning av Gjettekonkurransen om Hvor mange Skumnisser 🙂 Dvs at det fortsatt er tid til å delta. Må neste bare sette i gang eg, få i meg litt mat og surre litt før eg blir hentet.

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg