Har pakket svanemat

 

I dag fyller eg veska med isvann og svanemat! Turen går til Byhaugen og eg satser alt på at me går neeed til sjøen og ikkje opp i høyden eller at me blir værende i skogen 🙂 Alt for varm/fint vært for noe annet etter min mening. Skal du mate svaner og ender med god samvittighet tar du f.eks med deg lettkokte havregryn og solsikkeKJERNER (ikkje frø) Brød og boller og sånn er egentlig Fy-Fy. De kan spise litt av det, men det er ikkje bra og hvis alle tenker at ei halv bolle går fint….Vel, da blir det så meget for mye 🙂 Mais og kokte erter og ris er også bra, druer også faktisk – Bare husk at du må dele de opp og de må være steinfrie 🙂

 

 

 

 

Tviler på at de hadde satt på pris Dumplingene eg laget i går kveld da Dib kom fra jobb, de hadde nok slukt garnityren vil eg tro. Både Dib og eg er litt hekta på denne maten her og nå var det en stund siden!
Putt denne retten inn i hvilken som helst ukesmeny! haha

 

 

 

 

På vannerunden i går kwell ble eg så happy! Den ene Clematisen hadde servert opp til flere blomster! Clematis nr 2 blomstrer litt senere på sommeren, men er full av knupper 🙂 Begge 2 klatrer villig i den store eføyen!
Sånn er gøy!

Men ok, må nok komme meg på beina, lage litt frokost og få på meg turshortsen.
Storesøs henter meg om ca 1 t 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg