Har Ryddet! – Selger 12 kilo Garn!

 

Se der ja! Der fikk eg tilbake tellekantene i garnhyllene! *humrer* Hadde en sånn indre uro i kwell når eg satt her på Hobbyrommet…Eg visst at eg MÅTE rydde, sånn går det når eg går på en GarnSmell.…Når noe blir med hjem, ja da må noe annet bort og ut…Hvis ikke ender eg opp i et kaos, og sannheten er at det ER på tide å bytte ut litt av alt garnet. Hvis du ser skikkelig på bildet over kan du se at eg en ledig hylle!! Jøss, det er lenge siden….Det er litt garn til på vei i posten som er til et bestemt prosjekt og det skal få bo i den nederste hylla til venstre 🙂 Ellers er alle hyllene smekkfulle, det er ikke bare garn i fronten liksom *ler* Nå er det likevel litt mer luft mellom nøstene 🙂

 

 

 

Har nøyaktig 12,8 kg som eg dro ut av hyllene nå i kwell, har fordelt de etter kvalitet i 7 poser 🙂 Her er det MANGE hele og nye nøster, litt påbegynte nøster, men ingen i kategori rest. Det er dyrt garn og det er noe rimeligere. Egentlig er det meste dyrt garn med en og annen spesiell skatt og go`bit! Orker ikke ta bilde av alt garnet, du må nesten bare stole på meg 😉 Har ingen planer om å bli rik på dette salget, ja eg selger det….Syns det er for mye og for mye flott garn til å “bare” gi bort. Satser på at alt kommer til et hjem hvor det vil bli brukt og ikkje bare hyllefyll – Alle posene er godt kjøp vil eg si.

 

 

 

Ok, la oss nå bare sette i gang:

Første ute er Pose Nr 1;
KUN Alpakka – Dette er et kupp! Mange hele nøster og flere go`biter ♥ Posen veier 3,2 kilo. Ikke pga vekten, men pga mengden må denne sendes i en stor Norgespakke (129 kr)

 

Pris 500 kr

SOLGT!

 

 

 

 

 

Pose Nr 2 er diverse ull

2,2 kilo / 250 kr

SOLGT!

 

 

 

Pose Nr 3 er Bomull (+ noen nye nøster med heklegarn)
2,4 kg / 150 kr

SOLGT!

 

 

 

 

Pose Nr 4 er Rasmilla (Både ull og bomull) Min form for luksusgarn! Nydelig til barn/baby.
550 gr / 200 kr

SOLGT!

 

 

 

Pose Nr 5 Faerytale (10 nøster) + Maya Alpakka
1,2 kg / 400 kr

SOLGT!

 

 

 

Pose Nr 6 Chenille Garn (Flere hele nøster)
1,5 kg / 50 kr fordi dette er opprinnelig sponset garn

SOLGT!

 

 

 

Pose Nr 7 BabyUll (Nesten bare hele nøster, en god del Edda – Husker du det?)
1,8 kg / 400 kr

SOLGT!

 

 

Eg sender kun i Norgespakker, får det plass i en liten eske er det 70 kr, en stor koster 129 kr – Dette kommer da altså i tillegg. Send meg enten SMS 93899225 eller mail; [email protected] om du ønsker å kjøpe noe av dette. Men nå må eg komme meg i seng…har nemlig lovet å lage en gryte i morgen!! Jadda, nå skal eg prøve meg så får me se hvordan det går 🙂 Ellers har foten vært som en drøm i dag!! Kjente NADA da eg var ut å surret i dag, nå er det bare å få fart på turskoene igjen JuHuuu

 

 

 

 

SOVE GODT

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Her var det mye lekkert og billig garn. Sitter på fingrene så jeg ikke tar alle sammen bortsett fra bomullen. Kan jo ikke ta i hus mer, for da må jeg selge unna ennå mer. Tok et tak i våres og på høsten, men må ut fingeren og ta bilder og bli kvitt en haug til snart. Har så mye garn jeg vet jeg aldri kommer til å strikke noe av.
      Så godt at foten føles bra.
      Nattaklem fra Liv

Siste innlegg