HEKKAN! -Dette var stilig!

Designet av Knits N Knots

 

Nå altså! Eg er fullstendig på teppekjøret kan du si! Sjekk da! Elsker sånn litt geometriske mønster med rene linjer, det kan bli vanvittig stilig om du legger til litt farger. Her på dette teppe kan jo hver form ha sin egen farge uten at du trenger feste flere tråder 🙂 Dessuten kan du lage det så stort du vil. Enkelt kan du bruke de
samme lappene til puter – Ahaa såå stilig!

 

 

 

Designet av Knits N Knots

 

Du kan bruke akkurat det garnet du vil, men orginalt er det heklet på nål nr 5 med passende garn.
Jo tynnere garn jo flere lapper trenger du 🙂

 

MCM THROW
Bildene over
Hver lapp ca 40 cm – Veldig justerbar størrelse

 

 

 

* * * *

 

 

 

Nå er det straks helg, i dag er det jo handledag, men ingen handling siden mor mi er her ennå 🙂 Eg skal ut en liten tur likevel, skal på butikken etter litt frukt/bær til snacks siden mor mi får frisøren sin hjem her i dag (En venninne av henne) så det blir kos. Eg er blitt litt handikappet!! Oh My! Har revet en liten flik av neglen ned på HØYRE tommel og nå er den så insane vond! Hvordan skal eg da klare å montere dubbeditter??
Må finne meg en ny vinkel *ler*

Men nå! Woop Woop! Siden eg fikk ny forsyning i går kan eg endelig få lakket alt som er laget den siste uka,
det kan eg gjøre uten høyre tommel! 🙂

 

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg