– Helaften –

 

Det ble rett og slett en helaften i går og me var ikke hjemme før midnatt – Knall god burger og masse diverse tilbehør, det var så store porsjoner og så mye mat! Både eg og mor til Eirik (Sv.sønn) fikk gavekort på middag i morsdagsgave så dette var kjempegøy da me bare slo oss sammen.
Stedet var Inside Rock Cafe i Sandnes 🙂

 

 

 

 

Var godt med en liten luftings rett ut på brygga før me skulle inn å hente frem…

 

 

 

…gamle kunster på biljardbordet! Knallkjekt, akkurat like kjekt som eg syns det var da eg var 19!

 

 

 

Shufflebord syns eg var vanskelig….det ble enten for langt, eller for kort…Men gøy!

 

 

 

 

En ting er sikkert, ungene var ikkje så mye bedre enn oss så eg tror me alle både vant og tapte – Eg hadde ikkje tellingen 🙂 Å ja, dette er “lille” Dib som ofte poppet opp her på bloggen for en del år siden…Han blir ofte spurt etter, så her er han, er jo nesten voksen mann blitt! Blir 22 om 1 mnd 🙂

Men nå? Ja nå må eg få rompa i gir, skal koke kakao og smøre niste og så er det bare å komme seg på hjul! Skal hente Ine og så skal me dure langt ut på Jæren for å gå en flott tur!

 

 

 

HA EN STRÅLENDE SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg