Helt enkelt og Helt Gratis

Designet av Purl Soho

 

Noen ganger, eller egentlig veldig ofte, er det helt greit å strikke de enkleste ting. Det trenger aldeles ikkje være så voldsomt avansert for å bli en god nok gave, nei nei, det er ikkje sånn det henger sammen ser du! Legger du en god mening ned i det du strikker så er alt mer enn bra nok til å pakkes inn og gis bort. Det er også grenser for hvor avansert du kan gjøre en lue og disse her er jo steintøffe spør du meg! Sett sammen farger som du vet mottaker er svak for og det blir inner 10`er med èn gang – Eg lover!

 

ELFIN HATS
Bildet over
3 størrelser
Gratis oppskrift

 

 

 

 

Designet av Purl Soho

 

Dette settet er noe mer tidkrevende, ikkje fordi det er så veldig vanskelig, men fordi det strikkes på pinne 2,25!! Jepp, strikkefastheten er på hele 35 m/ 68 row så det er bare å nyte og kose seg hele veien 🙂
Finn deg et deilig og ikkje minst tynt merino garn og sett i gang 🙂

 

 

DAPPLED HAT, MITTEN + HAND WARMER SET
Str fra Baby til Voksen L
Gratis oppskrift

 

 

 

 

Designet av Purl Soho

 

Disse luene og vottene syns eg er så morsomme! Syns det ligner på en gjeng med kaktuser! *ler* Her kan du meske deg med deilig alpakka, helt enkelt, men se så lite som skal til før de blir skikkelig kule! Det er neste så eg føler for å strikke en hel gjeng vettu! Strikkefastheten her er noe bedre,
faktisk ganske så behagelige 29 m/ 28 row 🙂 EASY!

 

 

TWISTED RIB HAT + MITTENS
Str fra Baby til Voksen L
Dette oppskriften er ikkje gratis

 

 

* * * *

 

Tidlig oppe i dag gitt, før 8! Skal kjøre Amira til flyplassen snart så det er bare å skylle ned på med nok kaffi! Heldigvis er flyplassen rett der borte *Peker* så det er kjapt gjort. Planen er også å handle i dag siden det er full rulle fra i morgen av, meeeen siden Ali la seg når eg sto opp aner eg ikkje når det blir. Eg vil jo bare ha det gjort, helst tidligst mulig, men men…Ut over det har eg litt å stelle med her hjemme, skal eg kunne nyte denne helga vil eg ha mine ting på stell for å si det sånn 🙂 Når eg daler hjem om inni mellom i løpet av helga er det ikkje for å gjøre noe, men for å enten sove eller koble av 🙂 Ikkje har eg kommet så langt på genseren min heller at det er forsvarlig som tribunestrikking så kanskje eg rett og slett bare må få noe helt enkelt på pinnene i tillegg?
Er litt farlig det der for eg vil IKKJE blir hekta på noe annet en Aamu for å si det sånn…Skal ta en prat med meg selv på akkurat det der 🙂 Ok, eg må nesten ta å gnikke meg litt i extra i øynene og få i meg mer kaffi
så får me skravles ut over dagen 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG
OG KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg