Helt som anbefalt!

 

Det satt virkelig langt inne i dag…ja å gå ut og faktisk bruke beina. Har kjent på kroppen at den har vært sliten etter turen forrige uke…Er jo greit å vite at søs var likedan etter ei uke i Jotunheimen, selv om det overhodet ikkje kan sammenlignes *humrer* Men, så er jo eg kun ei “Fjellgeit Rookie fortsatt 🙂 Har vært murren og sliten på en måte. Ut måtte eg, skulle ned på posten, en tur innom butikken + eg skulle jo stemme.

 

 

 

 

Vel, eg snørte på meg turstøvlene, shorts og tok med meg en sekk. Parkerte ved skolen hvor valglokalet er. Stemte, tok på sekken og gikk ned på posten og så innom Kiwi å handlet litt, var også innom Mega å kjøpte en hel røkt makrell (Nammy) og sååå gikk eg tilbake til bilen. Da ble det litt mer enn anbefalt daglig aktivitet –
Sånn sett godt fornøyd!

 

 

 

 

Selv om det er 19 gr er det ingen tvil om at høsten er på vei,
det blåste godt så nåler og blader føk rundt 🙂

 

 

 

 

Tja, eg får se på det som en oppvarming for ei forhåpentligvis bra TurUke 🙂 Sov veldig dårlig i natt så det har nok ikkje gjort det bedre i dag….Begge føttene mine har vært en Myggfamilie sitt nattmåltid i natt…
Klør som en idiot og når man er litt i drømmeland klorer man intenst…

 

 

 

 

Kom pluteselig på at me har en Aloveraplante i stua! Har skrapt ut av en stilk og smørt meg inn,
kjenner det lindrer litt, men fortsatt er føttene varme og litt hovne…Hekkans mygg!

Har fått på meg pysj(!!) og parkert på Hobbyrommet og skal se gårsdagens episode av 71*Nord mens eg surrer med litt dubbeditter 🙂 Av en eller annen grunn har det blitt diverse marihøner de siste dagen, blir jo søte da!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Så lurt å bruke alovera på myggestikk. Aldri tenkt tanke selv om jeg har hatt slike planter i hus siden jeg fikk barn. Brukt det når noen har brent seg.
      Kan nok være lurt å lytte til kroppen og la den hvile litt etter kraftetapper.
      Kos deg på hobbyrommet. Jeg burde nok hvilt etter helgens aktiviteter, men andre mandag i måneden treffes hobbyjentene, og det går man ikke glipp av. Tar jo på å delta på strikkefestival. Men gøy var det.
      Klem fra Liv

Siste innlegg