Helt Utrolig!

 

Hvem skulle vel trodde dette i går? Hæ? Jepp, den er FERDIG – Endelig!! Det var 7 episoder av “Venninner til evig tid” på Netflix som gjorde susen! Fikk endelig nok Me Time-lenge nok-til at eg faktisk klarte å hente tråden i en serie! Da er eg lost og maskene fyker av gårde – Deilig! At trådfesten gjenstår betyr lite, er ikkje så mange tråder – Det blir en annen dag, dessuten skal den jo vaskes 🙂 Dvs at eg har ikkje postet de siste bildene ennå,
de kommer, de kommer 🙂

 

 

Next nå, er…

 

Kanskje få ferdig disse sokkene? De skulle jo først være en bursdagsgave, så ble de til julegave, ja og nå vet eg ikkje helt – Bare en gave kanskje? Satser på at de blir fort ferdige, bare synd det kun er 2 episoder igjen på den serien…Typisk, ikkje det? Legger ut 1 sesong og så må eg vente for å se om resten av landet likte den slik at de kan kjøpe inn sesong 2? Hæ? For noe tull 🙂

Jaja eg har jo 2-3 andre serien eg kan fortsette på, eller kanskje starte på nytt? Formen? Njaaa, eg er slettes ikkje DER for å si det sånn, har også i dag sovet en del så eg kan jo bare håpe nok en gang
at morgendagen blir enda bedre…

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer
      1. Gratulerer med en ny genser.
        Btw… må inn på Netflix å sjekke den serien. Greit å ha slike serier som er bra når jeg skal på nattevakt. Fortsatt god bedring😊

    1. Nydelig genser 😍👏 Holder på med en med tynt garn og mønster bare på bærestykket æ også, og det er såååå kjedelig 🙈 Takke mæ til mønster hele veien. Da vokser arbeidet så mye raskere 👏👏
      Den serien hørtes ok ut. Kanskje æ må se den i natt. Må uansett være våken.. Da er slikt kjedelig strikketøy æ har nå perfekt 😍

Siste innlegg