HELVETE!

 

Beklager, men noen ganger er det lov å brøle og det gjorde eg i dag! Hadde det ennå skjedd når me var 4 stk som satt rundt bordet å spilte kort, men nei da, etter at eg hadde rydde bordet og fått ting på plass igjen…DAAA…..BÆM! Før me satte oss til å spille hadde eg skjøvet løva til enden av bordet og me var forsiktig og alt gikk fint. Ungene gikk, eg ryddet, tok meg et glass brus på kjøkkenet og var på vei inn i stua for å sette meg, satte glasset med brus på spisebordet fordi eg glemte noe, kom tilbake og skulle ta med meg glasset….EG GLAPP DET! Det gikk i tusen knas og brusen…? Vel den havnet jo OPP PÅ løva mi, opp på tusenvis av perler…Eg så svart et øyeblikk, men så tok logikken meg….Dette er jo egentlig ikkje krise?? Det er sukkerfri brus og det er et pluss for ingen ting vil bli klisset, perlene går ikkje i oppløsning så den er fin. Satte meg ned med servietter og klemte de ned over perlene og fikk suget opp en del brus, men ennå er det en del igjen. Eg vil anta at når dette er strøket, brettene snudd og klikket av, ja da kan eg garantert skylle det hele forsiktig så enn så lenge lar eg dette bare være og perler ferdig 🙂 Men HEKKAN eg skvatt og ble svett da det skjedde!!

 

 

 

 

Var kjekt å spille kort, det er en stund siden og det måtte gå som det gikk: Eg vant! JuHuuu Eg hadde en plan
om å knuse de 3 ungdommene, men eg får nøye meg med en seier 🙂

 

 

 

 

Amira og Eirik fikk hvert sitt smekkfulle Påskeegg med hver sine favoritter, ja du kan trygt si at me koset oss 🙂 Når de gikk stakk Dib og ut en tur og eg fikk litt Me-Time 🙂

Me-Time som forøvrig gikk til rydding og redding av ei løve…sukk

 

 

 


Det har vært en fin langfredag med mye sol, men fortsatt er det kaldt så det er lite eg får gjort ute enn så lenge. Uansett er det litt tidlig å hente hjem sommerblomster fordi terrassen må males først og det er jo meldt SNØ natt til mandag!?!? Det må være en skrivefeil på Yr.no….Tror det må bli strikking i kwell eg 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Nå fikk jeg hjertet i halsen , jeg så for meg alle perlene utover gulvet 😱Enda godt det ikke var verre , for det er litt av en jobb du har gjort 💜

      1. Eg håper bare at planen min funker, at når det er strøket og brettene er av og at pepsien renner ut på baksiden haha 🙂 Du kan trygt si at eg svetta når eg så glasset bare før over løva! JISES! haha Har bare bitte litt perler å perle igjen så nå må eg bare få den ferdig og strøket 🙂

Siste innlegg