Her har du teppet ditt! Woop Hooo

Designet av Margaret Holzmann

 

HALLOOOO!! Oh My! Gid eg hadde ei campingvogn! Altså! Stiligere teppe enn dette får du ikkje, eg mener det! Har du campingvogn?? Vel, da vet du nå hva du skal strikke ferdig til neste års campingferie! Du er nødt! Ingen vei utenom, ferdig snakke, tatt opp og vedtatt 🙂 Går garantert fint om du har bobil også, hvem vet? Kanskje det dukker opp et bobilteppe også? Skulle eg hatt et måtte det i så fall vært med telt…Uansett Margaret Holzmann har et annet teppe som er eg ganske hektet på, nemligen Dette blomsterteppe,
for ikkje å nevne DetteÅåå så mye flott ♥

 

 

 

Designet av Margaret Holzmann

 

Bare for å ta dette først: Hvis du nå uten å ha lest hva eg skriver har begynt å klikke vilt inne på profilen hennes for å finne oppskriften så har eg allerede vært i kontakt med henne. Eg så at det var en skrivefeil i linken hun la ut, derfor gikk eg inn på hennes nettside via nettleser – Fant ikkje teppet likevel så eg sendte henne altså en melding. Teppet blir publisert for salg på LØRDAG! Da er det bare å smøre seg med litt tålmodighet, bruk tiden godt å finn frem garn, eller bestem hvilket garn du vil bruke. Hun har strikket dette i Cascade200 Superwash ♥
Eg kan som vanlig anbefale Safir (Sparkjøp) til et teppe du øsnker skal leve lenge.

Dette er garantert et teppe som er en drøm å strikke, kjempegøy!

 

CAMP ALONG BLANKET
Bildene over
2 størrelser:
Small – 102 cm X 138 cm
Large – 144 cm X 192 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Bad news først: Ingen, og da mener eg ingen bedring i verken hals eller nese…Åååå
Tror faktisk ikkje eg orker å handle i dag…får sende Ali avgårde alene tenker eg…

Blir nok å surre inne på Hobbyrommet ja, holde basiluskene på minst mulig areal, orker ikkje noe manflu i hus! *ler* Har planer om noen nye maskemarkører i dag, tenker: I oktober begynner folk å planlegge og glede seg til jul, ikkje det? Litt juledubbedingser er nok innafor, man må jo stashe opp julestrikketøyet 🙂 Har fått spørsmål om eg kan vær så snill å lage uglemarkører….Det er en ganske “stor” pågang med alt som har med ugler å gjøre!

Fikk ryddet godt på skrivebordet før eg la meg i går, men neste gang eg kjører forbi Ikea må eg innom der å ha noen flere av de skålene eg bruker til markørene 🙂 Tror eg må ta en runde med montering før eg tømmer alt leira ut på bordet igjen i dag, det hoper seg jaggu meg fort opp! Kommer forresten til å legge ut noen få,
men morsomme armbånd i løpet av dagen 🙂

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg