Spiselige Armbånd?


Husker du smykkene som dette? Hadde de rundt halsen, dro de opp i munnen – “knekk-Knekk” og spiste? Ble til slutt noe klisset rundt halsen minnes eg. Har sett de selger slike i poser på Europris. Her for en stund siden poppet opp det noe “jalla” reklame på FB med armbånd og smykker som dette, eg ble jo kjapt litt småforelsket og jakten på perlene startet umiddelbart! I reklamen ble det kun solgt ferdig armbånd ser du og ingen opplysninger ang perlene….aner ikkje hvor mange sider eg scrollet over alt før eg faktisk fant de! JuHuuu

Så dessverre…perlene over kan ikkje spises, men eg elsker kvaliteten på de – Myke på en måte uten å være det, har et “soft” (pudder?) preg og kunne lurt en hver 8 åring om at det var snop 🙂

 

 

 

 

Eg måtte jo selvfølgelig hamstre litt….blir solgt i lange remser og eg kjøpte litt av de fleste fargene,
kjenner jo at eg har lyst på mer…sukk

 

 

 

 

Med litt nostalgisk følelse syns eg et armbånd som dette ble ganske så søtt og sommerlig ♥
Hva syns du? Tro om eg skal lage noe av dette….i litt diverse farger

 

 

 

 

Som om ikkje eg har nok å surre med!?! Noe skal dekoreres, noe lakkes og mange skal monteres….Ja og nye ideér skal utformes…Jadda, sånn sett passer det fint at eg er syk, forventes intet fra meg på noen andre plan. Var jo ute og rundt å handlet for mi i dag, var fullstendig kaputt da eg kom hjem….Jaggu godt det straks er helg!

Hadde vært kjekt med en tilbakemelding ang armbåndet øverst er, hadde det vært noe tro? Eg må i allefall ha meg et selv som står i stil med den nye kjolen min! Blir mer og mer glad i den fargen faktisk! Føler meg litt sånn fresh. Sendte melding til legen min i ettermiddag, så nå håper eg at eg får noe til disse sårene eg har fått midt i fleisen *humrer*

Vel vel, eg får surre videre så tastes me nok straks igjen ♥

 

 

 

HUSK Å KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

9 kommentarer
    1. Jeg minnes de gottesmykkene, jeg måtte ha dem, men jeg synes ikke de var noe gode. Så det var nok bare homoen i meg som ville smykke seg. Ellers har jeg ikke så mye å si annet at når jeg så bildet med dusken på, så tenkte jeg at de kunne være fine gardinbånd. For de som har gardiner da 🤪

    2. Husker godt de smykkene ja.
      Armbåndet var helt nydelig, både søtt og delikat.
      Hadde helt klart gått med det selv.

    3. Veldig fine farger DU hadde funnet da 🙂 Jeg husker de halskjede-godteriene, men tror jeg aldri tok de rundt halsen. Gikk ned på høykant 😀

    4. Kjempesøte🙂👍 men siden du har « lurt» meg til å begynne å lage armbånd, så lurer jeg jo mest på hvor du har fått tak i disse perlene😉😉

    5. syns de var kjempefine. Men dusken ville jeg ha droppet. Elsker små anheng på armbånd
      så det hadde vært fint innimellom.

Siste innlegg