Here we go again…!

 

Ok, så lenge varte det før eg flippa på strikketøyet mitt! Fikk nemlig en idè tidligere ei dag, satt lenge å funderte, tegnet litt og fant ut at dette måtte eg tenke litt på! Eg var kjempetrøtt, småkvalm og skled galant under dyna i steden for! Siden eg kunne ikkje stole på at eg våknet innen rimelig tid og kanskje sov bort lørdagskwellen måtte eg be Ali om å vekke meg. Bestilte vekking 16.45 og karra meg ut av senga halv 6…Fortsatt like trøtt og kvalm, MEN eg hadde bestemt meg! Etter et kjapt kattevask var det frem med nål og tråd! Eg er i gang og dette,
ja dette tror eg kan bli ganske så stilig!! Woop Woop!

 



Det er den flotte halsen på Skorsteinsgenseren til Strikkelisa eg har angrepet!! Det er jo akkurat det som er sååå gøy! Har du ei oppskrift så kan du forholde deg til den hva gjelder masker, fellinger, ja du vet? De tekniske tingene, men ellers? GO CRAZY sier eg bare! Det er jo så gøy å lage seg noe ingen andre har og dette har eg aldri sett før, ikkje lik min i allfall 🙂 Eg digger motivene eg skal brodere på og eg tror det vil se bra ut når det er ferdig. Var nødt for å teste det ut på halsen først for om det blir bra kan det være at eg strikker resten av bolen ensfarget slik at eg også kan leke litt med nåla der 🙂 Jada jadda, la kreativiteten blomstre! Er du ikkje kreativ sier du? For noe tull! Alle har det i seg, det gjelder bare å slippe det løs 🙂

Eg skal bare skynte meg å få laget noe ny kaffi før eg fortsetter å leke meg med nåla så får du kose deg du også. Det er jo lørdag! Tv-Programmet er det så som så med derfor må eg nok svinge opp
med en serie når eg setter meg ned for kwellen 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk og småkvalm Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg