Herlig Høstkjole – Store Størrelser

Designet av Claudia Quintanilla – EweKnit Toronto

 

Dette er kjolen du kan svinse rundt i uten å fryse heeelt frem til varmen setter seg en gang ut på våren!
Ser rimelig lettstrikket ut, starter nede og strikker deg oppover. Mye mulig eg hadde valgt
å strikke den noe lenger…enkelt å fikse i så fall 🙂

 

 

 

Designet av Claudia Quintanilla – EweKnit Toronto

 

Masse struktur = et kjekt strikketøy! Slettes ikkje så komplisert så
her kan de fleste få seg en flott kjole 🙂

 

MERIDIENNE
Bildene over
Str fra 86 cm til 165 cm i overvidde
Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Jøss! Opp kl 05:50!! Ikkje vet eg hva eg har styrt med, men eg hadde tatt ut øreproppene mens eg sov og DA er det gjort – Umulig å sovne igjen…! Jaja…selv om mengde søvn er for liten har den god kvalitet med hele 2 t dyp søvn, stoler på klokka…får nå se om det holder hele dagen hehe Herlig å ha god tid på morgenen da, eg blir ikkje hentet før halv 10 så eg har plenty av tid å surre på 🙂 Etter at me har vært å dratt litt strikk i skogen i dag er planen å kjøre til Outlet`n på Ålgård 🙂 Trenger et par ting nå til vinteren og da kan det lønne seg å ta turen ut dit.

MEN! Vettu ka?? Mens eg sitter her i svarte natta får eg en sms om at det er levert en pakke i posten! Woop Woop! Eg vet hva det er, det er deilig garn som eg tenker å gi bort. Noen nøster skal i Julekalenderen, noe av de andre nøstene gir eg bort her på bloggen. Kanskje i løpet av dagen allerede – Syns det var på høytid med litt sånn type aktivitet igjen og ingen kan da ha for mange garnnøster…eller? Er spent på fargene eg har kjøpt! Nå blir det først litt frokost, garantert litt surring og dilling før eg får på meg skoene og kommer meg ut 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg