Herlige Striper til store og små

Designet av Sanne Bjerregaard

 

Jaja eg trenger ikkje ta den der vettu: “Du kjenner meg og striper” – nei nei, for den kan du nå! Sanne Bjerregaard er eier av mange av mine favoritter! Ja som f.eks VIGGO –> Den har eg strikket flere av og den har selvfølgelig også striper, masse striper og BARE riller! Den ene Viggo`n min kan du se Her

 

 

 

Designet av Sanne Bjerregaard

 

Denne deilige genseren kan du egentlig strikke i det garnet du liker aller beste, orginalt er den en blanding av Peruvian Highland wool og Arwetta + Tilia og Paia, Arwetta strikker du med dobbel tråd og Peruvian Highland strikker du med enkel, de andre garntypene henger bare med litt her og der 🙂
På den måten får du også litt struktur i kvaliteten 🙂

 

PETRA
Bildene over
Opp til 127 cm i overvidde
Dansk og Engelsk Strikkeoppskrift

Hvis du skulle ønske den samme genseren til barn så finner du den HER INNE 🙂
Genseren heter “Pippi” og størrelsen går fra 2 til 12 år

 

 

* * * *

 

 

Vanligvis er eg ganske våken på denne tiden, men i dag føler eg meg litt i “Koma”! Våknet kl 11!! Har sovet i nesten 9 timer haha Eg lånte Amira sin seng i natt og på det rommet er det heeelt stille *ler* Men selve søvnkvalitetet er ikkje optimal så da blir man litt sånn “dåggete” på en måte, men men….Planen mine er jo bare å sitte ved spisebordet å surre likevel. Satt å potla en del i går kwell og fikk kommet et stykke lengre på Denne “ballongen” som sååå mange irriterte seg over i går! Vel, det ble litt rabalder fordi eg bare lurte folk og så var det bare en innpakket ballong…Hmm…ok. Min tanke var; Fordi uansett hva eg legger ut av ferdige prosjekt så kommer det alltid en haug med spørsmål om hva og hvordan, og DET er kjekt, men da kan man like gjerne vise hva og hvordan man gjør ting. Eg tar ALDRI høyde for at alle er spesialister på alt, noen trenger litt mer ABC innføring enn andre. Hvis man ikkje har tide til å få med seg grunnarbeidet så lar man vær eller bare hopper over, så enkelt, men akk likevel sååå vanskelig for noen. Det ligger ute litt på Snapchat (vibbedille) om du ønsker å se, og det kommer muligens litt mer utover dagen 🙂

Men først? En dusj og NY kaffi! Eg klarte å tømme den nye kaffien på kanna
uten at eg hadde tømt ut den gamle som var fra i går….Iiiikkjeee sant!

 

 

 

HA EN FLOTT SØNDAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg