HØST, en tid for….SOPP!?

Designet av Marina Chuchkalova

 

Altså! Give it to me, sier eg bare!! Søteste soppen eg noen sinne har sett *ler* Dessuten syns eg jo uansett at fluesoppen ER den flotteste! Skikkelig koselig pynt hele høsten, ikkje minst i jula 😀

 

 

 

 

Designet av Marina Chuchkalova

 

Se på den da!?
Det er bare å finne frem f.eks tynt bomullsgarn (sånn ca 160 m pr 50 gr) og heklenål nr 2,0 og du er i gang!
Eg skal nå i allefall lagre oppskrifta for fluesopp er noe eg ikkje kan ha for mange av i stæsjet mitt 🙂

 

 

 

 

Designet av Marina Chuchkalova

 

I skogen bor det mange typer sopp, denne f.eks? Kanskje du har din egen favoritt? Vel, da hekler du den, eller.…Hva med å bare hekle hele gjengen? 🙂 En sopp av denne typen kan jo også pryde lysbrettet utover høsten. Eg fant frem selve brettet her om dagen og vasket det, nå trenger eg bare noen kubbelys og finne frem litt dill.

 

MUSHROOM DUDE
Bildene over
21 cm høye

 

 

 

 

 

 

Altså, i dag.…ja i dag har eg surret kraftig rundt i min egen boble på Hobbyrommet. Kjenner eg trengte det! Det er ikkje all verden eg har gjort, blei grunnen mest surr *ler*. Men eg laget en gave, eller dvs innpakkinga var det eg laget. Utrolig hva man kan fikse med litt maling og papir, men eg syns dette ble en snaisen innpakking. Uansett er jo innholdet det viktigste, så det gjenstår å se hva mottaker mener – Det blir gøy! Herlig å bare sitte der å holde på, nå kan eg bare snu stolen, åpne en skuff og eg finner det eg trenger, kontra før!!! Mye eg ikkje gjorde før fordi det var FOR mye arbeid med å finne den enkleste ting.

 

Anyway, nå er det helg! Dib er på vei til Bergen og me er home alone – Stille! Eg la ut noe eg i allefall syns var en skikkelig FLOTT Give Away i formiddagen, eg elsker jo å legge ut Give Away, men eg føler meg litt skuffet denne gangen? Hmmm Gikk gjennom publiseringene på Facebook f.eks….Hmm det er omtrent 0 i trafikk? Enten så er den algoritmen på FB helt bakom mål, eller så er den blitt “boikottet” på en eller annen måte? Ikkje vet eg, men dette virket ikkje normalt? Men OK, har du lyst på 500 kr å shoppe for hos Rito Hobby, ja da svipper du innom DETTE INNLEGGET og blir med! (Premien er 2 Gavekort på kr 500,-)
Del gjerne innlegget også, er gøy når mange blir med ♥

Tror eg går inn på Hobbyrommet å surrer litt til eg 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg