Husker du Cobbelstone??

Designet av Brooklyn Tweed/Jared Flood

 

EG GJØR! Vet ikkje helt om Dib husker den, men det var vel egentlig den først genseren han pekte på og sa han ønsket seg! Eg fikk kjøpt noen deilig Tweed garn i en farlig fart, oppskriften printet eg ut….meeeen…lenger enn det kom eg ikkje, og sist eg raserte Garnrommet mitt solgte eg det garnet! Men, som også designeren skriver i profilen sin så er det 10 års jubileum for Cobbleston (Genseren) der av denne deilige (Cobblestone) jakken! Du begynner oppe og strikker nedover i en RILLESTRIKKET rundøking, Ahaaa…den er sååå fin og eg kjenner på det ja, dette er absolutt en jakken eg har lyst på! Den er også strikket i et garn eg lenge har ønsket meg: BR Shelter

 

 

 

Designet av Brooklyn Tweed/Jared Flood

 

Lekkert, ikkje sant? Ja åsså akkurat passer røff og tøff 🙂

 

COBBLESTONE CARDIGAN
Bildene over
Fra 91 cm til 172 cm i overvidde

 

 

 

 

Designet av Brooklyn Tweed | Jared Flood

 

Dette bilde (Genseren) var det Dib likte så godt! Eg er veldig glad i denne genseren,
men eg trooor faktisk eg liker den best som jakke 🙂

 

COBBLESTONE
Fra 99 cm til 139 cm

 

 

 

* * * *

 

 

Akkurat som eg har sagt hele uka, i dag sto eg opp til plaskregn! Selv om eg fikk unnagjort alt klevasken før regnet kom, ja så er ikkje Amira like flink til å sjekke været (ler) så ja, nå er likevel stua full av klestativ *ler enda litt til*
Tro om eg skal hente hårføneren, ja bare for å få litt fortgang? Eller, eg kan ta på skylapper og “oversemegbriller”.

Hva og hvordan dagen blir vet eg ikkje helt ennå, planen er jo å ta opp den skjenken, men me får nå sjå. Da eg våknet i senga i dag hørte eg storm i den ene øret? Ennå så føler eg at det er storm der inne? I form av lyd på en måte. Øreverk på gang, hmm merkelig! År og dag siden eg hadde det i så fall. Mor mi har også bestilt “Handling”, men om det blir i dag eller i morgen har eg ikkje helt bestemt meg for – Så ja, har i grunnen mer enn nok å henge fingrene i om eg vil, hva som kommer ført gjenstår å se. Eg er bare veldig veldig glad for at eg renset opp ute før dette kalde regnet kom 🙂

 

 

HA EN STRÅLENDE DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg