Hva gjorde du i helgen?

Reklame | Rito Hobby

 

Det var jo nå eg skulle svart at eg har besteget et par topper, ruslet rundt i vannkanten på et par Jærstrender, ryddet på terrassen etc….Heldigvis tok Ali en skikkelig opprensing på terrassen mens eg var veldig dypt inn i bobla mi…Altså, alvorlig talt! Dette var DILL! Det var etter at eg postet Disse Figurene det begynte å renne inn med meldinger: “Ååå kan du lage slike i maskemarkører også?” Som med det meste annet er eg aldri vanskelig å be, eg må jo prøve før eg gir opp! Ikkje sant? Det må eg bare si; Cernit er uten tvil den beste leiren for smådill som gjerne må lages om igjen og igjen! Andre type leire blir veldig myke etter X-antall runder med knaing, Cernit har akkurat som en “belegg” som gjør at den ikkje siger om den blir for myk.

 

Rito Hobby har et godt utvalgt av Cernit og de dubbedittene
du evn måtte trenge til dine prosjekt.

 

 

 

 

Når eg lager strikkemarkører prøver eg å lage minimum 10 stk av hver type, de som er noe enklere i utførelsen lager eg ofte flere av. Egentlig er ingenting vanskelig å lage, har du litt over middels med tålmodighet vil dette går helt fint! Her har eg gjort klart for 3 varianter, 10 av hver…

 

 

 

 

Så et lite hodet før “bekledningen” kan starte…

 

 

 

 

Selv om skjerfet nærmeste er mikroskopisk krevde
det en del innsats og tok tid å forberede…

 

 

 

 

Sånn ja…Eyepin`n eg har i hver enkel har eg måtte klippet i 2, hver og en markør er litt over 1 cm høy…
I K K J E   S A N T  ? Trodde du de var ferdig nå? Nop! ⇓

 

 

 

 

Nop! De skal jo selvfølgelig lakkes og det i seg selv er ikkje alltid bare bare…I dag skal de monteres, ca halvparten på ring og halvparten på krok – Da er de klare for Strikkefestival om 1 mnd 🙂

Eg må altså ut på Stoff&Stil i dag etter flere karabinkroker i dag…Skal uansett ut en kjapp tur for å hente en sykemelding for Dib. Han var syk 1 dag i forrige uke og skolen krever da sykemelding(!!). Blir kjipt om han ikkje har det siden hver eneste dag består av flere timer i samme fag (Han tar påbygg).

Fikk akkurat levert en pakken på døra: Nok et par støvletter! Skal pakke opp nå og prøve de!
De forrige gikk i retur sist uke så nå krysser eg fingrene!

 

 

 

HA EN FLOTT
MANDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg