Hva har eg strikket?

 

Her i helga fikk eg sving på noen halvtjukke strikkepinner, en idé hadde poppet opp i hodet og da var det bare å få det gjort. Eller, idé og idé, eg så vel kanskje mer et behov enn noe annet. Fant frem noe deilig ull og noe fluffy alpakka og satte i gang. Det går rimelig kjapt om bare pinnene er tjukke nok –
Deilig mykt og kosete ble det nå i allefall.

Jammen ikkje godt å si hva dette er? Hmm Oppskrift? Nop, eg bare strikket. Vanskelig? Nop, overhodet ikkje. Morsomt? Kan bli, det gjenstår å se om det “funker”.

 

 

 

 

Eg vil anta at et par bjeller blir favoritten! Lyd er gøy! Lyd kan også være irriterende *ler* Det gjenstår å se hva det blir til 😀 Er du nysgjerrig på hva dette kan være eller hva det kan brukes til, ja da får du følge med på Snapchat
i dag *humrer* (@vibbedille). Hvis ikkje kommer det nok sikkert bilder senere i dag,
ja dvs HVIS mottakelsen er positiv *ler*

Ok, bare en kjapp en: Corona Dag 11: Fortsatt FORKJØLA!?!? Eller er det innafor å kalle det en liten vårforkjølelse nå? Selv om eg aldri pleier å “lide” av det da….Har bjørka begynt å sprette? Kan det være pollen tro? Naaj…har heller aldri egentlig reagert å det…Uuuansett! Føler meg ikkje syk lenger og det er jo det viktigste 🙂 Nå skal eg kjapt innom dusjen en tur for i dag skal eg ut på tur. Amira har avspasering og da passer det å slenge i sofaen hennes for litt skravling. Må jo få litt inside på hvordan det er å være nygift

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg